×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
звертаємо Вашу увагу, що при зміні контактних даних Клієнта реквізити для поповнення рахунку залишаються незмінними.
Разом з тим, згідно пункту 6.16.4. Правил банківського обслуговування фізичних осіб у Публічному акціонерному товаристві «Дельта Банк» Клієнт зобов'язується «У 5-ти денний термін письмово повідомляти Банк про зміну свого місця проживання (місця реєстрації, перебування), паспортних даних, ідентифікаційного номеру платника податків / реєстраційного номеру облікової картки платника податків, прізвища, ім’я та по-батькові, місця роботи, а також інших даних, зазначених в анкеті на отримання споживчого кредиту, та про виникнення будь-яких обставин, здатних вплинути на виконання Клієнтом зобов’язань, передбачених Договором та цими Правилами, з наданням відповідних документів, що підтверджують такі зміни. Про зміну Зареєстрованого номеру телефону Клієнт повідомляє протягом 1 (одного) календарного дня».
Дякуємо Вам за звернення!