Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
17031965
17031965
26 квітня 2016, 16:22
Вікторія
брала товар в кредит через Дельта банк, запропонували платіж через відділення банку або укрпошту. Так як проживаю в селі, платила через пошту. Не знаю, що сталось між ними, але заплатила у березні 2015 і платіж, говорять. не надійшов. Зверталась на укрпошту і вони надали листа, в якому підтверджують мій платіж. Такі ж відомості мені показали і у відділенні банку, але систематично телефонують представники банку, які інформують про заборгованість, яка зросла, за їхніми словами, до кількох тисяч. Чому телефонують і погрожують колекторами мені, якщо у мене є квитанція про сплату, яку я представляла у відділення
Дельта Банк
Відповідь банку
26 квітня 2016, 16:24
17031965, доброго дня,
датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування. Дельта Банк не несе відповідальності за діяльність інших структур та установ. Для врегулювання порушеного Вами питання необхідно звертатися до відділення Укрпошти, в якому Ви вносили платіж.
Перевірити інформацію щодо зарахування коштів на Ваш рахунок є можливість одним із способів:
— Зателефонувати до Контакт-Центру Дельта Банку: 044428 95 95 (по буднях з 9:00 до 18:00);
— Написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua, info@deltabank.com.ua;
— Скористатися формою зворотного зв'язку на офіційному сайті.

Коментарі - 1

+
0
olegog
olegog
27 квітня 2016, 9:58
#
Банк умалчивает что сами же не распределили средства от Укрпочты по счетам клиентов. Т.е. деньги в банк пришли, но по счтетам клиентов не распределены и они так и остались заблокированными. Сохраняйте квитанции об оплате, вам они пригодятся еще. И Ждите окончания судов между банком и укрпочтой.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися