Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Дельта Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
45439514
45439514
13 вересня 2014, 1:33
ВИКТОРИЯ
В 2013 році я мала кредитну карту цього банку по якому вчасно сплачувала кредит. Потім терміново знадобилися більші кошти на лікування сина ( страшна хвороба-епілепсія, що проявилась дуже неочікувано вже в підлітковому віці). Я закрила кредитну карту та оформила новий кредит на карту в сумі 24500грн. Вчасно сплачувала кошти. Та в червні 2014 року мій чоловік залишився без роботи і на моєму утриманні стало двоє неповнолітніх дітей та чоловік і я четверта. Коштів на погашення кредиту стало не вистачати. Я звернулася 11,06,2014року з проханням у відділення м.Миргород про те, що на даний час не можу сплачувати даний кредит у повній сумі з проханням переглянути умови договору чи відстрочки платежів чи реструктуризації кредиту. Консультант мене вислухала та почала консультуватися по телефону що можна зробити в моєму випадку. Я не можу сказати до кого саме вона дзвонила, але разів чотири розповідала про те, що клієнт найближчим часом не має змоги погашати суми по договору і питала що можна зробити. Єдине, що вона мені порадила -це сформувати заяву на переведення обслуговування моєї карти на тарифний пакет«Лояльна пропозиція», що і було зроблено. Я була у відчаї і вважала, що ми зробили все що могли.Прямо у відділенні банку я зробила черговий платіж через термінал і з надією на розуміння з боку банку чекала на відповідь. Поки чекала відповіді- сплачувала невеликі суми в рахунок погашення боргу, я ніколи не відмовлялась від того, що я повинна віддати банку борг. В липні 2014 року я також залишилась без роботи. Мій чоловік, щоб покращити матеріальне становище сім'ї та розуміючи, що кредити віддавати треба- поїхав на заробітки за межі України. Так я залишилася одна з двома дітьми в період їхнього вступу до навчальних закладів. Прийшов лист з Департаменту клієнтської підтримки про те, що на даний час моє прохання про переведення на інший тарифний пакет не може бути задоволене. Я вважаю, що тоді ми зробили помилку, бо я просила надати мені розстрочку по виплаті кредиту а не перехід на інший тариф. Так і надалі я сплачувала невеликі суми аби тільки банк бачив, що я намагаюсь якось вилізти з ями. Потім мені почали телефонувати знайомі і говорити, що якась жінка, яка працює у відділі по роботі з заборгованістю Дельта Банку ( чи то Марія Петрівна чи Марія Павлівна) дзвонить і в грубій формі з претензіями, не даючи розкрити рота і хоч щось відповісти — пред'являє претензії щодо мого боргу. Вона навіть не дала змоги сказати, що я вже не працюю на тій роботі куди вона телефонувала. Я не зрозуміла, чому телефонують людям, які зовсім не причетні до цього кредиту, грубо з ними розмовляють, пред'являють якісь претензії і в той же час особисто до мене ніхто жодного разу не подзвонив. Тоді я сама подзвонила до банку у відділ по заборгованості, не можу сказати як звали жінку з якою я розмовляла, але вона мене уважно вислухала і сказала, що людини, яка веде мою справу вже немає на роботі і що вона зі мною зв'яжеться завтра. В той же день мені подзвонив чоловік з цього відділу ( нажаль я не запам'ятала його ім'я) який сказав що у мене є можливість реструктуризації але, щоб я була готова до того, що мені прийдеться заплатити 2000 грн. Сказав також, що мені завтра передзвонить я так зрозуміла Марія,,,,,,,, і обговоримо це питання.Ніхто не збирався дзвонити. Через деякий час я знову зателефонувала у цей відділ де мені повідомили, що тієї людини, яка займається моєю справою немає і що буде через два дні. Я зачекала два дні і знову подзвонила сама, я ще надіялася що моє питання можна вирішити.Ти паче, що чоловік гарно влаштувався на роботу і ми знову зможемо ввійти в колію графіка погашення кредиту. І тут мені подзвонила Марія,,,,, яка не те щоб кричала в трубку а просто дійсно не давала вставити слова. На моє питання чого вона дзвонила всим підряд але тільки не мені- вона відповіла-« А про що мені з вами балакати?» Як про що? Я не сиділа і не ждала, я робила все що могла в даній ситуації, я приїздила до відділення, я платила все що у мене було, я дзвонила з питаннями як і що можна зробит — ПІДІТЬ НАЗУСТРІЧ! Але ви нікого не хочете слухати. Почала погрожувати що вони знають як забрати своє з питанням« Вы меня поняли как?» Звичайно поняла. Я знаю, що я повинна віддати, я не відмовляюся. Я хотіла знайти вихід разом з вами, а ви відноситесь до нас як до бидла. Зараз я працюю неофіційно, чоловік надсилає кошти, я зможу проплачувати кредит, але ви погрожуєте терміново виплатити всю суму протягом двох днів, а як ні то подавати на суд. Так хіба ви не зацікавлені в тому щоб кредит вам повернули швидше ніж через виконавчу на довгі роки.Майна у мене немає, єдиний спосіб- чесно віддати якби ви схотіли піти хоч на якісь поступки. А ви, Марія, повірте, за те що ви так себе ведете з людьми колись дуже в житті обпечетеся і пошкодуєте.Мені дуже жаль, що ваш банк так обходиться з людьми які потрапили у скруту. Невже не можна вирішити якось ці питання. Але, я вже змирюся з усим, аби тільки мені більше не спілкуватися з Марією…
Дельта Банк
Відповідь банку
13 вересня 2014, 1:37
Шановна 45439514,
дозвольте зазначити, шо Банк завжди в індивідуальному порядку розглядає кожне звернення Клієнта. В зазначеній Вами ситуації, рекомендуємо поаторно відправити у Банк письмове звернення, а саме:
— заяву з описом причин, з яких у Вас немає можливості вносити платежі по кредиту своєчасно та в повному обсязі, завірену Вашим підписом;
— копіїї документів, які підтверджують Ваш матеріальний стан.
Відправити звернення у Вас є можливість будь-яким з перелічених каналів зв'язку:
— по факсу: 0-44-496-36-87;
— на e-mail: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— на поштову адресу: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б;
— або звернувшись у найближче до Вас відділення Дельта Банку.
Дякуємо за звернення!
King18
King18
12 вересня 2014, 20:21
Анастасия Сергеевна, Херсон
Не отдают кровно заработанные деньги!
Добрый вечер!
Сегодня была в отделении банка №3 (г. Херсон ул. Патона 4) это мое отделение, в котором я открывала свой счет. Хотела снять валюту, а именно 858 евро и 100 долларов (деньги лежат у меня на валютных карточках), на что мне ответили что на данный момент в отделении имеется только 200 евро и если я согласна их сейчас забрать то должна застраховать свою карточку. Я отказалась и попросила позвать администратора. Объяснила, что я хочу забрать свою валюту, на что услышала тот же рассказ о страховке. Поинтересовалась зачем это нужно и услышала что это страховка от кражи или потери карты. Я отказалась от страховки на что мне ответили: «Значит валюты нет!». Я попросила письменное подтверждение от банка о тот, что без этой страховки я не могу получить свои средства. Администратор ответил: «Проехали на счет страховки, будем считать ни какой страховки.». Я сказала что хочу написать заявление о возврате мои средств в полном размере. После написания заявления сказали что поставят меня в очередь на получение валюты. На вопрос когда ждать этого получения ответили что сами не знают, может 2 — 3 месяца в лучшем случаи. Заявление которое я написала не захотели заверять, на что я снова обратилась к администратору. Он неохотно и не разборчиво написал число, свою фамилию и подпись. Печать так и не поставили аргументируя это тем, что «не такой уж и важный документ».
Прошу вас разобраться с этим, так как мне срочно нужны мои финансы!
Прошу посодействовать в выплате!

Писала вам, вы обещали помочь но так и ни каких новостей не поступило!((
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 20:31
Уважаемая King18,
для того, чтобы мы смогли подключиться к урегулированию Вашего вопроса повторно обращаемся к Вам с просьбой предоставить Ваши данные (№ счета/ № договора), с ссылкой на это сообщение, на электронный адрес consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Заранее благодарны!
lenurabla
ленур аблаев
12 вересня 2014, 20:07
ленур , красноперекопск
прошу предоставить информацию по остатку кредита
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 20:29
Уважаемый ленур аблаев,
уточнить финансовую информацию по Вашему кредиту у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос!
lenurabla
ленур аблаев
12 вересня 2014, 19:59
я из крымаю прошу предоставить информацию по погашению кредита
остаток для погашения
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 20:03
Уважаемый lenurabla,
с информацией по Вашему вопросу есть возможность ознакомиться на сайте Банка: deltabank.com.ua/ru/personal/credits/krym/.
alina1111
alina1111
12 вересня 2014, 18:40
херсон
Отправили 3.09 на карточку деньги, уже 12 а денях нет. Звониш в банк ани говорят ждите.Сколько можно ждать.
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 19:15
Уважаемая alina1111,
уточнить финансовую информацию по Вашему кредиту у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос.
salgir
salgir
12 вересня 2014, 18:25
Иван, Симферополь
Здравствуйте, у меня такой вопрос как мне заплатить остаток кредита в Симферополе, а то ваши сотрудники звонят и говорят чтобы я погасил кредит я говорю что согласен только куда и кому обратиться, и ещё мне начисляют пеню за неуплату что мне делать если я согласен платить и банка нет у нас в городе. спасибо.
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 19:10
Уважаемый salgir,
с информацией по Вашему вопросу есть возможность ознакомиться на сайте Банка: deltabank.com.ua/ru/personal/credits/krym/.
Galina59
Galina59
12 вересня 2014, 16:15
Галина
Здравствуйте.Я переплатила по кредитному договору.Что необходимо для возврата излишне перечисленной суммы?
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 16:37
Уважаемая Galina59,
в описанном случае рекомендуем обратиться в отделение Банка и подать письменный запрос.
Спасибо за вопрос.
mi02021953
Людмила Сорокина
12 вересня 2014, 15:59
Людмила, Донецк
Здравствуйте. У меня закончился срок по депозитному валютному вкладу 02 августа 2014г в ДОНЕЦКЕ. где я могу получить свои деньги?
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 16:01
Уважаемая Людмила Сорокина,
уточнить финансовую информацию по Вашему счетуу Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос!
Tanab
Tanab
12 вересня 2014, 14:58
Таня, Донецк
'Уважаемый Tanab,
рекомендуем использовать сервис «Погасить кредит»:
https://pay.deltabank.com.ua/fastpay/company/deltabank/
'

Номер счета гривневого кредита * где взять?
Оплатить хочу на свою кредитную карту картой приватбанка.
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 15:02
Уважаемый Tanab,
получить реквизиты Вашего кредита есть возможность в СДБО «myDELTA» или перезвонив в Контакт-Центр Банка.
vitsur1
vitsur1
12 вересня 2014, 14:34
можно ли узнать свою задолженность по кредиту онлайн
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 14:39
Уважаемый vitsur1,
уточнить финансовую информацию по Вашему кредиту у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос!
Tanab
Tanab
12 вересня 2014, 14:34
Таня, Донецк
Живу в г.Донецк, как оплатить картой другого банка кредит в вашем банке?
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 14:38
Уважаемый Tanab,
рекомендуем использовать сервис «Погасить кредит»:
https://pay.deltabank.com.ua/fastpay/company/deltabank/
vitsur1
vitsur1
12 вересня 2014, 14:17
Я живу в Краснодоне (в пригороде) всегда платил креидиты исправно но сейчас в течении 2 месяцев (август и сентябрь) у нас не работает ни один банк.Выехать в другие города не могу, потому что зарплату перечисляют тоже на карточку и снять негде, как отсрочить выплату до момента когда заработают банки?
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 14:20
Уважаемый vitsur1,
позвольте отметить, что Банк всегда в индивидуальном порядке рассматривает каждое обращение Клиента.
В описанной Вами ситуации, рекомендуем подать в Банк письменное обращение, а именно:
— заявление с описанием причин, по которым у Вас отсутствует возможность вносить платежи по кредиту своевременно, скрепленное Вашей подписью;
— копии документов, которые подтверждают Ваше материальное положение.
Отправить обращение у Вас есть возможность любым удобным способом:
— по факсу: 0-44-496-36-87;
— на e-mail: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua;
— на почтовый адрес: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б;
— либо обратившись в ближайшее к Вам отделение Дельта Банка.
Благодарим Вас за обращение!
irinadarya
irinadarya
12 вересня 2014, 12:10
еще что я не платила в 03 месяце этого года у меня чек есть внесення коштив на карту 400 гривен а где они где мои денги. она заевляет банку не чеки нужны а деньги так я их заплптила. вы что мошенники???????
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 13:41
Уважаемая irinadarya,
ответы на Ваши вопросы были предоставлены ранее.
Спасибо за обращение.
irinadarya
irinadarya
12 вересня 2014, 12:08
вы что прикалываетесь с меня я токо что разговаривала с вашим сотрудником она сказала что я деньги не внисла за 05 месяц этого года у меня чек есть оплата внесення коштив на карту **** **** **** 5332 в розмири 600 грн отделение 38 в киеве а она говорит что этих денег нет
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 13:40
Уважаемая irinadarya,
сообщаем, что у Вас есть возможность самостоятельно просмотреть все платежи по всем Вашим счетам с помощью СДБО «myDELTA». Уточнить финансовую информацию по Вашему кредиту у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос!
irinadarya
irinadarya
12 вересня 2014, 11:31
я нахожусь за границей ни один телефон ваш не отвечает. Написала вам на електроную почту нет ответа. хочу узнать сколько нужно заплатить по кредитной карте и товарному кредиту остаток. мой номер тел 0978806162
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 13:38
Уважаемая irinadarya,
уточнить финансовую информацию по Вашему кредиту у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
В то же время сообщаем, что наш электронный адрес работает в штатном режиме и ответ на запрос будет предоставлен в ближайшее время.
Спасибо за вопрос!
donshsm
donshsm
12 вересня 2014, 10:41
Татьяна, Донецк
Есть ли возможность оплатить в Донецке через банк платежи предприятия сотрудником предприятия наличными средствами?
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 11:16
Уважаемый donshsm,
сообщаем, что на сегодняшний день в г. Донецк отделения не работают.Уточнить график работы отделений рекомендуем непосредственно перед его посещением.
szerg2001
szerg2001
12 вересня 2014, 10:12
alevtina, мариуполь
Почему при звонке на горячею линию, вопрос остаток по кредиту мне говорят что я должна еще 500 грн. хотя кредит погашен 18.08.2014 г., при обращении в банк 11.09.2014 мне говорят что кредит закрыт. Прошу разобраться. Мой тел. 0963245067 жду ответа.
Дельта Банк
Відповідь банку
12 вересня 2014, 10:56
Уважаемый szerg2001,
уточнить финансовую информацию по Вашему кредиту у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос!
svetylja30
svetylja30
11 вересня 2014, 22:31
Светлана., Уланів Вінницькоі області.
Добрий вечір, на сторінці Мій Дельта пишеться залишок кредиту із сумою процентів, чи ні? Хочу дізнатись точну суму( хочу погасити повністю суму кредиту)…
Дельта Банк
Відповідь банку
11 вересня 2014, 22:39
Шановна svetylja30,
все вірно. В той же час, рекомендуємо звірити остаточну сумму до закриття за допомогою дзвінка до Контакт-Центру Банка.

gorovoyruha
gorovoyruha
11 вересня 2014, 19:55
чого я не можу зайти на свою картку
Дельта Банк
Відповідь банку
11 вересня 2014, 20:03
Шановний gorovoyruha,
інформуємо, що зв'язатися з Банком для отримання консультації по Вашому питанню у Вас є можливість за допомогою наступних каналів зв'язку:
— через форму зворотнього зв'язку на сайті Банку;
— звернувшись до Контакт-Центру Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428–95–95.
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— електронною поштою: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за звернення!
muhoviaz
muhoviaz
11 вересня 2014, 19:52
Здравствуйте, как мне узнать остаток по кредиту?
Дельта Банк
Відповідь банку
11 вересня 2014, 20:02
Уважаемый muhoviaz,
уточнить финансовую информацию по Вашему кредиту у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос!