×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 22
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Чому мені звонять і вдень і вночі і в вихідні і в будні дні, звинувачують, погрожують, не вислуховують, в грубій формі вимагають погашення кредиту 300 грн які я заплатила ще в березні минулого року. Кредит був понад 11000 грн на придбання побутової техніки, сплачено весь ще у вересні минулого року, всі квитанції в мене є, запити і відповіді із почти і з банку є, про те що я сплатила кредит повністю.Кожного місяця 3 роки я вчасно сплачувала у відділенні почти, при тому що погашати потрібно було 18 числа, я платила 3 числа, бо для мене це принципово важливо, щоб вчасно було все заплачено, а тепер мені звонять, обзивають шахрайкою, вимагають, щоб я ще раз заплатила, погрожують забрати техніку, я немолода я з 1948р.н. мені не потрібні такі стресові ситуації, я вже купу грошей стратила на ліки, я хочу цю ситуацію якось виправити, напишіть хто до мене звонить, яка посада в цих людей, які вони мають повноваження, куди надати документи про сплату кредиту, я зверталась у львівське відділення, вони сказали нереагувати, кредит сплачено пеня не нараховується, просто в києві небачать, То Я ХОЧУ ВСЕТАКИ ЩОБ ВИ ПОБАЧИЛИ І ПЕРЕСТАЛИ МЕНЕ ТУРБУВАТИ, бо я всетаки сподіваюсь на те що обійдеться мирно тихо і мені на старість не доведеться писати заяви в суд і в організації прав споживача
дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком.
Також зазначаємо, що датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування. Дельта Банк не несе відповідальності за діяльність інших структур та установ. Для врегулювання порушеного Вами питання необхідно звертатися до відділення Укрпошти, в якому Ви вносили платіж.
Перевірити інформацію щодо зарахування коштів на Ваш рахунок є можливість одним із способів:
— зателефонувати до Контакт-Центру Дельта Банку: 044 428 95 95 (в будні з 9:00 до 18:00);
— написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— скористатися формою зворотного зв'язку на офіційному сайті.