Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Darija
Darija
28 січня 2016, 12:01
Драія, Львів
Доброго дня!!!
Чому мені звонять і вдень і вночі і в вихідні і в будні дні, звинувачують, погрожують, не вислуховують, в грубій формі вимагають погашення кредиту 300 грн які я заплатила ще в березні минулого року. Кредит був понад 11000 грн на придбання побутової техніки, сплачено весь ще у вересні минулого року, всі квитанції в мене є, запити і відповіді із почти і з банку є, про те що я сплатила кредит повністю.Кожного місяця 3 роки я вчасно сплачувала у відділенні почти, при тому що погашати потрібно було 18 числа, я платила 3 числа, бо для мене це принципово важливо, щоб вчасно було все заплачено, а тепер мені звонять, обзивають шахрайкою, вимагають, щоб я ще раз заплатила, погрожують забрати техніку, я немолода я з 1948р.н. мені не потрібні такі стресові ситуації, я вже купу грошей стратила на ліки, я хочу цю ситуацію якось виправити, напишіть хто до мене звонить, яка посада в цих людей, які вони мають повноваження, куди надати документи про сплату кредиту, я зверталась у львівське відділення, вони сказали нереагувати, кредит сплачено пеня не нараховується, просто в києві небачать, То Я ХОЧУ ВСЕТАКИ ЩОБ ВИ ПОБАЧИЛИ І ПЕРЕСТАЛИ МЕНЕ ТУРБУВАТИ, бо я всетаки сподіваюсь на те що обійдеться мирно тихо і мені на старість не доведеться писати заяви в суд і в організації прав споживача
Дельта Банк
Відповідь банку
28 січня 2016, 12:22
Darija, доброго дня,
дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком.
Також зазначаємо, що датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування. Дельта Банк не несе відповідальності за діяльність інших структур та установ. Для врегулювання порушеного Вами питання необхідно звертатися до відділення Укрпошти, в якому Ви вносили платіж.
Перевірити інформацію щодо зарахування коштів на Ваш рахунок є можливість одним із способів:
— зателефонувати до Контакт-Центру Дельта Банку: 044 428 95 95 (в будні з 9:00 до 18:00);
— написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— скористатися формою зворотного зв'язку на офіційному сайті.

Коментарі - 22

+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 12:28
#
Відповідь стандартна і ненесе жодної конкретної інформації, щодо вирішення проблеми, в мене є відповідь укрпошти я туди зверталась… у львівському відділенні є копії відповіді укрпочти щодо погашешшя в березні місяці 300грн, що зробити щоб ви дали мені спокій…
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 13:19
#
Доброго дня!

Дозвольте подякувати Вам за Ваше повідомлення.
З метою надання відповіді і вирішення Вашого питання по суті, прохання вказати:
Ваші прізвище, ім’я, по-батькові;
номер договору;
серію та номер Вашого паспорту.
З повагою,
Департамент клієнтської підтримки
АТ «ДельтаБанк»
www.deltabank.com.ua
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 13:26
#
Дякуємо Вам за Ваш лист.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що, станом на 28.01.2016 року, загальна заборгованість по Договору кредитування № 001… становить 299.73 грн.
Вказаний платіж за березень у Банк не надходив.

З метою остаточного погашення Вашого кредиту рекомендуємо Вам звернутися за консультацією до Контакт — центру Банку за номером телефону 044 428 95 95 (у будні з 09:00 до 18:00) і дізнатися про фактичний розмір своєї заборгованості в день здійснення проплати.

З повагою,
Департамент клієнтської підтримки
АТ «ДельтаБанк»
www.deltabank.com.ua
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 13:27
#
Не знаю чи ви вмієте читати, але точно вмієте писати, ще раз пишу що кредит погашено, укрпошта дала офіційний лист що кошти відправлено, у львівському відділені є всі документи, і ви прекрасно знаєте що кредит погашено, бо інакше ви б нараховували пеню і т. д. перестаньте мене турбувати бо звернення в прокуратуру вже написано, тільки ще невідправлено
28 січня 2016, 12:42:25, від «АТ 'Дельта Банк'» :
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 13:28
#
Доброго дня!

Ми вдячні Вам за Ваш лист.
У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що як повідомлялося раніше, вказаний платіж за березень у Банк не надходив. Для отримання офіційної відповіді Банку, у Вас є можливість подати заяву у відділенні Дельта Банку.

З повагою,
Департамент клієнтської підтримки
АТ «ДельтаБанк»
www.deltabank.com.ua
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 13:31
#
У мене э офіційна відповідь банку про повне погашення кредиту… куди її надіслати… щоб ви дали мені спокій
28 січня 2016, 12:59:17, від «АТ 'Дельта Банк'»:
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 13:31
#
Доброго дня!

Ми вдячні Вам за Ваш лист.
У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що як повідомлялося раніше, у Вас є можливість подати заяву у відділенні Дельта Банку, або на дану електронну адресу.

З повагою,
Департамент клієнтської підтримки
АТ «ДельтаБанк»
www.deltabank.com.ua
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 13:32
#
Яку заяву… я подам заяву тільки в прокуратуру… в мене є всі відповіді і з укрпочти із вашого банку… яку заяву я ще маю подавати і куди на чиє імя
… вишліть зразок… або дайте спокій…
28 січня 2016, 13:19:55, від «АТ 'Дельта Банк'» :
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 13:42
#
Доброго дня!

Дякуємо Вам за Ваш лист.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що з метою більш поглибленого вивчення порушеного Вами питання та прийняття щодо нього конструктивного рішення, пропонуємо Вам надати до Банку наступні документи:
відповідну заяву, завірену Вашим підписом встановненого зразку:
_____________________________________________________________________________________
Уповноваженій особі
Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
на ліквідацію АТ «Дельта Банк»
Кадирову В.В.

від:

Заява

дата підпис
_____________________________
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 13:44
#
В найближчому відділенні Дельта Банку вже є моя заява, є копіі всіх документів і відповідь на запит до вашого банку і відповідь з укрпошти а також порада не звертати уваги на ваші докучання, але це вже заннадто, вже пройшов рік… ДАЙТЕ МЕНІ СПОКІЙ!!!

28 січня 2016, 13:28:03, від «АТ 'Дельта Банк'» :
+
0
DeltaBank
DeltaBank
28 січня 2016, 13:55
#
Darija,
як зазначалося раніше, датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування.
Банк не несе відповідальності за роботу будь-яких інших структур (в тому числі і Укрпошти), а надання квитанції не є підтвердженням відправки грошових коштів. Це тільки свідчення того, що Укрпошта прийняла у Клієнта гроші.
Як підтвердження того, що сума не надходила в Банк, у Вас є можливість отримати виписку по своєму рахунку в будь-якому відділенні Дельта Банку.
+
0
olegog
olegog
28 січня 2016, 14:49
#
Все дело в том что ДельтаБанк кинул Укрпочту на деньги. Если точнее у Укрпочты были деньги в Дельтабанке уже не помню точно толи депозит, толи текущие счета. Но суть в том что почта в ответ забрала себе все деньги которые должны были пойти в дельтабанк от людей в счет оплаты кредита. На эту тему в интернете была статья. Ссылку на нее не могу приложить, потому что не сохранил ее. Поскольку между эти двумя противными организациями не улажены в полной мере все разногласия потому и отмалчиваются они на тему куда же делись деньги. Почта говорит отправила а банк — не получали. Что делать в такой ситуации не могу сказать.
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 15:00
#
Хотілось би щоб в ті розборки не вклинювали людей покрайній мірі стареньких пенсіонерів, бо шкала цинізму вже зашкалює, звонять о 7 ранку або об 12 вечером і в вихідні і в свята… погрожують… обзивають… я так бачу по форуму що це не тільки моя проблема… отже визріло питання по запит на телебачення або в прокуратуру…
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 14:49
#
Доброго дня!

Ми вдячні Вам за Ваш лист.
У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що як повідомлялося раніше, у Вас є можливість подати повторну заяву, будь — яким зручним способом.

З повагою,
Департамент клієнтської підтримки
АТ «ДельтаБанк»
www.deltabank.com.ua
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 14:50
#
Будь даска поясніть мені… чому я маю тратити свій час їхати в банк писати повторні заяви якщо ви і першої не хочете бачити не реагуєте на те що в мене є офіційні відповіді на звернення до вашого банку… що кредит повністю погашено… що є офіційна відповідь від укрпочти… що кошти перечислені… ДАЙТЕ МЕНІ СПОКІЙ… не звоніть… не турбуйте мене і моїх родичів… зверніться ви… дайте офіційний запит у львівське відділення вашого банку… може ваш бухгалтер помилився і зарахував кошти на інший рах… чому ви хочете що б з
а вас робила вашу роботу… я вже немолода щоб бігати і по сто раз писати заяви… може і вам… здалося би попрацювати… це ваша робота… а свої зобовязання перед банком я виконала… ДАЙТЕ МЕНі СПОКІЙ

28 січня 2016, 13:48:11, від «АТ 'Дельта Банк'»:
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 14:50
#
Доброго дня!

Ми вдячні Вам за Ваш лист.
У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що для розгляду Вашого питання у Вас є можливість вказану заяву відправити на дану електронну адресу Банка: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

З повагою,
Департамент клієнтської підтримки
АТ «ДельтаБанк»
www.deltabank.com.ua
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 14:51
#
Я розумію що ви нехочете працювати… але поясніть мені старій людині яким чином в електроному листі я поставлю підпис під заявою… без якого ви розглядати заяву небудете… займіться своїми безпосередніми обовязками і не турбуйте мене та ДАЙТЕ МЕНі СПОКіЙ
28 січня 2016, 14:14:01, від «АТ 'Дельта Банк'»:
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 14:52
#
Ми вдячні Вам за Ваш лист.
У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що у Вас є можливість написати дану заяву, поставити підпис, сфотографувати чи відсканувати та направити на електронну адресу Банку. Також у Вас є можливість подати дану заяву у відділенні Дельта Банку. Також нагадуємо, що офіційна відповідь Банку на попереднє звернення, була Вам направлена у листі від 7.05.2015 р.

З повагою,
Департамент клієнтської підтримки
АТ «ДельтаБанк»
www.deltabank.com.ua
+
0
olegog
olegog
28 січня 2016, 14:53
#
Все дело в том что ДельтаБанк кинул Укрпочту на деньги. Если точнее у Укрпочты были деньги в Дельтабанке уже не помню точно толи депозит, толи текущие счета. Но суть в том что почта в ответ забрала себе все деньги которые должны были пойти в дельтабанк от людей в счет оплаты кредита. На эту тему в интернете была статья. Ссылку на нее не могу приложить, потому что не сохранил ее. Поскольку между эти двумя противными организациями не улажены в полной мере все разногласия потому и отмалчиваются они на тему куда же делись деньги. Почта говорит отправила а банк — не получали. Что делать в такой ситуации не могу сказать.
+
0
Darija
Darija
28 січня 2016, 14:54
#
Я не вмію і немаю можливості фотографувати і відправляти вам фотографовані чи відскановані повторні заяви я вже нажаль невтому віці… але я можу і скоріш за все так зроблю відправлю вашу переписку на телебачення в журналістські розслідування якщо ще раз мене чи моїх родичів потурбуєте… мені 67 років я вже обходила все що ви мені вказували… хоча б і не мала цього робити… в мене є всі офіційні відповіді на запити… ДАЙТЕ МЕНІ СПОКІЙ
+
0
Ольга Чернобай
Ольга Чернобай
29 січня 2016, 21:59
#
Господи… Та поміняйте сімку в телефоні і хай дзвонять!
+
0
Darija
Darija
30 січня 2016, 15:21
#
Вони на домашній звонять, і родичам надокучають
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися