Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
irentar4
Ірина Тарновська
18 січня 2016, 20:37
Ірина, Львів
В мене питання по платежах проведених в березні на укрпошті. В грудні місяці 2015р. я повністю заплатила заборгованість по кредитній картці ( крім 1000 грн., які мною були проплачені 07.03.2015р. у відділенні укрпошти м. Львова, чек і розрахункова квитанція в мене є ). Я зверталась неодноразово до дирекції укрпошти з проханням повернути мені кошти, отримувала відповіді, що вони мій платіж провели, що мені потрібно звертатись до банку, на гарячій лінії укрпошти відповіли, що зараз проходять судові засідання між поштою і банком треба почекати. А мені що робити, адже працівники банку дзвонять до мене з погрозами, лякають штрафними санкціями, обіцяють внести до списку недобросовісних боржників. Я завжди вчасно сплачувала заборгованість, а вданій ситуації моєї вини не має. Що мені робити??? Якщо я сплачу цю 1000 гривень, то я розумію, що я її вже ніколи не побачу, а для мене це великі гроші.
Дельта Банк
Відповідь банку
19 січня 2016, 9:23
Ірина Тарновська, доброго ранку,
датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування. Дельта Банк не несе відповідальності за діяльність інших структур та установ. Для врегулювання порушеного Вами питання необхідно звертатися до відділення Укрпошти, в якому Ви вносили платіж.
Перевірити інформацію щодо зарахування коштів на Ваш рахунок є можливість одним із способів:
— Зателефонувати до Контакт-Центру Дельта Банку: 044428 95 95 (по буднях з 9:00 до 18:00);
— Написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua, info@deltabank.com.ua;
— Скористатися формою зворотного зв'язку на офіційному сайті.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися