Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
IANNA
IANNA
30 грудня 2015, 18:40
Добрий день! У мого чоловіка кредит на 15000 грн, він сплачує кредит у дельта банку через касу, коли відділення закрили, я пішла у ощадбанк щоб сплатити кредит, касир мені сказав що не може здіснити платіж, тому що у мене старі реквізити, цих реквізитів вже не існуєз лютого місяця, але нових реквізитів ми не отримували виходить що всі ці місяці ми куда платили?
Дельта Банк
Відповідь банку
31 грудня 2015, 9:31
IANNA, добрий ранок,
для уточнення фінансової інформації у Вас є можливість:
— Зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428-95-95 (в будні з 9:00 до 18:00);
— Звернутися через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися