Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
nalogzvit
nalogzvit
14 грудня 2015, 15:46
Вышгород
Подскажите, пожалуйста, я произвела оплату по погашению кредита 20.11.2015г. по реквизитам, указанные в Кредитном договоре. Сотрудник банка утверждает (причем в хамской форме), что оплата не поступила, т.к. изменились реквизиты для платежа, и по его словам мне направлялось сообщение на мобильный телефон. Номер телефона я не меняла, но никаких сообщения я не получала.Как можно выяснить судьбу платежа и сумму к полному погашению Договор №001-28687-180614 от 18.06.2014г.
Дельта Банк
Відповідь банку
14 грудня 2015, 16:10
Светлана Брянцева, добрый день,
для уточнения информации непосредственно по указанному Вами платежу рекомендуем обратиться в Банк одним из способов:
— перезвонить в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— заполнить форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися