Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
chegodar
chegodar
11 грудня 2015, 20:27
Я, Чегодар Руслан Анатолійович, є клієнтом «дельта банку» дуже обурений з приводу поведінки працівників банку (нац банку — я так розумію). Щомісячний платіж у мене становить 313 гривень. Я щомісячно плачу по 400 гривень. З 27.10.15 року було змінено реквізити для погашення кредитної заборгованості. СТАНОМ НА 30.10.2015 РОКУ СУМА ДО ПОВНОГО ПОГАШЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ СТАНОВИЛА 6349,22 ГРИВЕНЬ До 04.11.15 року я мав сплатити свій місячний платіж у розмірі 313 гривень. Але сплатив його (400 грн) тільки 10.11.15 року (порушив строк на 6 днів). Після цього через тиждень мені почали телефонувати, й казати, що у мене борг перед банком 313 гривень. Я пояснив, що вже сплатив і не 313 грн, а. як завжди, 400 грн, на що мені відповіли, що платіжки немає — розбирайтеся на місці.
КОПІЯ ПЛАТіЖНОГО ДОРУЧЕННЯ
Уже СТАНОМ НА 01.12.2015 Р. СУМА ПОВНОГО ПОГАШЕННЯ СТАНОВИЛА 6199.27 грн…
СКІЛЬКИ РАЗІВ Я НЕ ТЕЛЕФОНУВАВ ЗА ВКАЗАНИМИ НОМЕРАМИ (044) 428 95 95 800 500 600, НІХТО З ПРАЦІВНИКІВ НІЧОГО НЕ ПОЯСНЮВАЛИ. Кидали слухавки.
25.11.2015 року я також сплатив 400 грн, а уже 02.12.2015 року я отримав нове СМС, де мені борг нарахували 476 грн, тобто на 156 грн більше.

Скажіть, будь ласка, ЯКЩО ВИ ВЗЯЛИ НА СЕБЕ ЗОБОВЯЗАННЯ «ДЕЛЬТА БАНКУ», ЯКЩО ІСНУЮТЬ ГАРЯЧІ ЛІНІЇ, ТО ЧОМУ ВИНИКАЮТЬ ТАКІ ПРОБЛЕМИ?????
Ваші працівники не компетентні? Вони не знають, як розмовляти з клієнтами? Чим займається ваша бухгалтерія? Як можна вам платити, якщо платіжки не доходять до вас??? Додзвонитися також неможливо: або перемикають, або кидають слухавки. Коли самі телефонують, ні на які питання відповісти не можуть. Скільки ще мені СМС прийде з незрозумілими боргами??
Дельта Банк
Відповідь банку
14 грудня 2015, 10:15
chegodar, доброго ранку,
для отримання детальної консультації безпосередньо по Вашому Договору кредитування рекомендуємо зателефонувати до Контакт-Центр Банку за номером 044 428 95 95 або 0 800 500 600. Вас з'єднають з співробітником відповідного підрозділу, який надасть вичерпні роз'яснення з усіх питань, що Вас цікавлять.
Важливо відзначити, що Контакт-Центр Банку працює в будні з 9:00 до 18:00.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися