Дельта Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ответ банка
Дельта Банк
25 ноября 2014, 11:32
Уважаемая ulchik848,
Ваша заявка была выполнена.
И КАКОЙ РЕЗУЛЬТАТ? Я НЕ МОГУ ДОЗВОНИТЬСЯ И СМС МНЕ НЕ ПРИШЛА.
для уточнения интересующей Вас информации по заявке, рекомендуем обратиться в Банк одним из следующих каналов связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за обращение.
Написати коментар
сообщаем, что у Вас есть возможность совершить указанные снятия.
С лимитами у Вас есть возможность ознакомиться на сайте Банка: deltabank.com.ua/personal/limits/
Написати коментар
Второй день не работает горячая линия.
Подскажите, пожалуйста, когда заработают платежи через интернет, так как почему-то перестала работать оплата с виртуальной карточки:
«We couldn't complete your purchase, because the card issuer declined the card MasterCard x-хххх. We've chosen another payment method for you. Please continue with this payment method, or choose a different way to pay.»
спасибо.
Контакт — центр Банка работает в штатном режиме.
Коментарі (1)
ШАНОВНИЙ ПРЕДСТАВНИК ДЕЛЬТА БАНКУ!
Ви нарешті дасьте відповідь на мої запитання!?
Прошу зазначити мені усі можливі варіанти отримання коштів (валюти) із депозитного рахунку, котрий закінчився 2 місяці тому (депозитний договір).
1 — Цікавлять варіанти вирішення даної ситуації без конвертації тіла кредиту у національну валюту:
— а — перевід коштів на інший рахунок (у валюті);
— б — видача у касі (не по 10-20 г.з. у день\каса);
— в — зняття валюти у касах\банкоматах інших банків-компаньйонів;
— г — інші варіанти.
2 — Щодо відсотків — тепер вимагаю тільки у валюті вкладу!
Прошу надати відповідь строго по пунктам, зазначених у моєму запитанні, із детальним описом необхідних дій та актуальними комісіями, котрі будуть стягнуті!
На усні вимоги Ви не реагуєте. На письмове звернення — також!
як зазначалось раніше, за допомогою карт є можливість знімати кошти в банкоматах та касах, проводити розрахунки в торгово-сервісних мережах, а також зберігати кошти на рахунку, отримуючи при цьому додатковий дохід у вигляді відсотків на позитивний залишок.
Написати коментар
для перевода обслуживания Вам необходимо обратится в отделение Дельта Банка в которое Вы желаете перевести обслуживания и написать соответствующее заявление.
Написати коментар
Ваша заявка была выполнена.
Написати коментар
Написати коментар
Ви нарешті дасьте відповідь на мої запитання!?
Прошу зазначити мені усі можливі варіанти отримання коштів (валюти) із депозитного рахунку, котрий закінчився 2 місяці тому (депозитний договір).
1 — Цікавлять варіанти вирішення даної ситуації без конвертації тіла кредиту у національну валюту:
— а — перевід коштів на інший рахунок (у валюті);
— б — видача у касі (не по 10-20 г.з. у день\каса);
— в — зняття валюти у касах\банкоматах інших банків-компаньйонів;
— г — інші варіанти.
2 — Щодо відсотків — тепер вимагаю тільки у валюті вкладу!
Прошу надати відповідь строго по пунктам, зазначених у моєму запитанні, із детальним описом необхідних дій та актуальними комісіями, котрі будуть стягнуті!
На усні вимоги Ви не реагуєте. На письмове звернення — також!
зазначаємо, що за допомогою карт є можливість знімати кошти в банкоматах та касах, проводити розрахунки в торгово-сервісних мережах, а також зберігати кошти на рахунку, отримуючи при цьому додатковий дохід у вигляді відсотків на позитивний залишок.
Коментарі (1)
Написати коментар
в описанной ситуации рекомендуем обратиться в отделение Банка и подать соответствующее заявление.
Написати коментар
Банк прилагает все усилия, чтобы отправка платежей осуществлялась как можно раньше.
Написати коментар
зазначаємо, що розблокуваит доступ до СДБО «myDELTA » можливо лише у відділенні Банку.
Коментарі (1)
с информацией о способах и каналах погашения кредита у Вас есть возможность ознакомиться на сайте нашего Банка: deltabank.com.ua/personal/credits/where_and_how_to_pay_for_credit/
Написати коментар
сообщаем, что в связи с плановыми техническими работами, связанными с переходом АО «Дельта Банк» на собственную процессинговую платформу, возможны временные перебои со снятием наличных средств с карт Дельта Банка.
Коментарі (1)
1 — Цікавлять варіанти вирішення даної ситуації без конвертації тіла кредиту у національну валюту:
— а — перевід коштів на інший рахунок (у валюті);
— б — видача у касі (не по 10-20 г.з. у день\каса);
— в — зняття валюти у касах\банкоматах інших банків-компаньйонів;
— г — інші варіанти.
2 — Щодо відсотків — можлива виплата у гривневому еквіваленті по обмінному комерційному курсу на день видачі? Як? (цей пункт зазначений тільки із врахування ситуації у банку).
Прошу надати відповідь строго по пунктам, зазначених у моєму запитанні, із детальним описом необхідних дій та актуальними комісіями, котрі будуть стягнуті!
На усні вимоги Ви не реагуєте. На письмове звернення — також!
уточнить информацию по Вашему вопросу у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос!
Коментарі (1)
уточнить финансовую информацию по Вашему кредиту у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос!
Написати коментар
в случаи если у Вас есть стандартный доступ к СДБО myDELTA, Вы сможете осуществить перевод средств с любой Вашей карты открытой в Дельта Банке в счет погашения кредита.
Написати коментар
для снятия наличных средств рекомендуем заблаговременно обратится в отделение Дельта Банка, для заказа суммы.
Коментарі (1)
для уточнения интересующей Вас информации рекомендуем связаться с Банком удобным для Вас способом:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine).
Спасибо за обращение.
Написати коментар
по окончанию срока действия депозита сумма перечисляется на счет с которого депозит был размещен.
Для того, что бы заказать сумму для снятия наличных рекомендуем Вам заблаговременно обратится в отделение Дельта Банка.
Написати коментар