Дельта Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
запевняємо Вас, експерти Дельта Банку постійно проводять моніторинг поточної ситуації,
Банком розроблено комплекс заходів щодо забезпечення потреб максимальної кількості наших Клієнтів і врегулювання ситуації в цілому. Керівництвом банку вживаються всі можливі заходи щодо забезпечення всіх відділень готівковими коштами, з урахуванням необхідних норм і вимог безпеки.
Банк з розумінням ставиться до поведінки Клієнтів, які через ситуацію в країні виявляють панічні настрої, з приводу свого майбутнього.
Клієнти знімають готівкові кошти в кілька разів частіше і великими сумами, ніж у стабільні періоди життя.
Вкладники, які мають депозити в банківській системі, намагаються їх терміново забрати.
Позичальники, у свою чергу, не поспішають погашати свої зобов'язання перед банками,
Ця ситуація характерна для всієї банківської системи країни.
Дельта Банк, в цих умовах, змушений адаптуватися до існуючим обставинам, — ні більше, ні менше.
Завдання Банку — незважаючи на навколишні реалії, — виконати взяті зобов'язання перед своїми клієнтами і розвиватися далі.
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
в описанной ситуации рекомендуем обратиться в отделение Банка.
Написати коментар
обращаем Ваше внимание, что все начисления и списания происходят в строгом соответствии с Договором кредитования, который был заключен между Вами и Банком.
Если Вы не согласны с данными начислениями — рекомендуем предоставить в Банк соответствующее заявление. Банк рассмотрит Ваше обращение в индивидуальном порядке и предоставит ответ.
Указанное заявление есть возможность предоставить любым удобным способом:
— факс: 0-44-496-36-87;
— e-mail: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua;
— отправить почтой по адресу: 01133, м. Киев, ул. Щорса, 36-Б.
Благодарим за вопрос!
Написати коментар
Написати коментар
руководством Банка принимаются все возможные меры для бесперебойного обслуживания всех Клиентов и обеспечения депозитных выплат в соответствии с нормами, установленными НБУ относительно выдачи денежных средств с депозитных счетов.
Коментарі (3)
для перевірки просимо направити Ваші дані, з посиланням на це повідомлення, на електронну адресу consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Написати коментар
С новым годом, дорогие вкладчики!
Коментарі (2)
Написати коментар
Коментарі (1)
Ви маєте таку можливість.
Написати коментар
Була дуже неприємна ситуація: 20 грудня, під час поїздки до Львову, я не змогла ніде розрахуватись вашою карткою (Ощадна картка №1, Visa) і в жодному банкоматі не вдалося зняти гроші. Вже сьогодні, прочитавши відповіді тут, розумію, що я не одна в такій ситуації.
Питання 1: чому мене не було попереджено про можливі проблеми з карткою? Ще 17 грудня я спокійно розраховувалась нею в магазинах. Плануючи поїздку я розраховувала лише на цю картку, і те, що трапилось — справжня «підстава».
Питання 2: чому в критичній ситуації жодна телефонна гаряча лінія не відповідала? За номером 0 800 500-600 просто рекомендували набрати інший, через 044… За номером +380 44 428-95-95 стабільно не було вільних операторів. На гарячу лінію я витратила близько 2 годин часу і всі гроші, що були на телефоні, але з оператором так і не вдалося поговорити.
Я розумію, що зараз є деякі труднощі в роботі банку, але мене «добило» саме таке відношення до своїх клієнтів — в критичний момент ви просто недоступні. Я користуюсь вашими послугами 3 роки, але після цього інциденту — забираю всі вклади, і прощавайте.
приносимо свої вибачення за доставлені незручності. На даний момент спостерігаються збої в роботі карт МПС VISA. Співробітники Банку працюють над з'ясуванням даної причини.
Також повідомляємо, що у разі завантаженості лінії 0 800-500-600, Вам надається можливість звертатися до Контакт-Центр Банку:
— За номером 044 428-95-95;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку: deltabank.com.ua/contact_center.
Коментарі (1)
як повідомлялося раніше, в Банку проводяться роботи по переходу на власну процессинговую платформу, до завершення всіх робіт можливі збої при використанні карт емітованих Банком. Запевняємо Вас співробітники Банку роблять все можливе для оперативного вирішення даного питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Написати коментар
в связи с проведением работ по обновлению сервиса перевода с карты на карту в «Дельта Платежах» возможны сбои. Возможность пользования указанным сервисом будет возобновлена в ближайшее время. Приносим извинения за временные неудобства.
Написати коментар
указанный в Вашем обращении платёж поступил на счёт 08.12.2014 года.
Написати коментар
уточнить финансовую информацию по Вашему кредиту у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос.
Коментарі (2)
в Банке полным ходом идут работы по переходу на собственную процессинговую платформу.
Это полномасштабный и трудоемкий процесс, затрагивающий работу с миллионами карт, эмитированных Банком. Данный процесс будет продолжаться еще несколько дней, максимум неделю-полторы, после чего периодические перерывы в работе Интернет-банкинга прекратятся. Переход на собственную процессинговую платформу является плановым мероприятием, которое позволит клиентам более оперативно, качественно и надежно пользоваться платежным сервисом. В перспективе это позволит внедрить ряд преимуществ, повышающих оперативность и безопасность платежей, которые технически невозможно было реализовать на прежней процессинговой платформе.
Коментарі (2)
переход на собственную процессинговую платформу — это полномасштабный и трудоемкий процесс, затрагивающий работу с миллионами карт, эмитированных Банком. Возможность пользования картами в полном объёме будет возобновлена в ближайшее время. Приносим извинения за временные неудобства.
Написати коментар
информацию о наличии необходимой Вам суммы рекомендуем уточнять непосредственно в отделении перед посещением. Вы имеете возможность оставить специалисту отделения соответствующую заявку и она будет удовлетворена в ближайшее время.
Написати коментар