Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Дельта Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
17175118
17175118
21 грудня 2014, 21:58
роман , львів
чому не віддаєте гроші з поточного рахунку? Чому не працюють жодна картка? У вас хоча капля совісті залишилась? Позор!!!
Дельта Банк
Відповідь банку
22 грудня 2014, 0:20
Шановний 17175118,
запевняємо Вас, експерти Дельта Банку постійно проводять моніторинг поточної ситуації,
Банком розроблено комплекс заходів щодо забезпечення потреб максимальної кількості наших Клієнтів і врегулювання ситуації в цілому. Керівництвом банку вживаються всі можливі заходи щодо забезпечення всіх відділень готівковими коштами, з урахуванням необхідних норм і вимог безпеки.
Банк з розумінням ставиться до поведінки Клієнтів, які через ситуацію в країні виявляють панічні настрої, з приводу свого майбутнього.
Клієнти знімають готівкові кошти в кілька разів частіше і великими сумами, ніж у стабільні періоди життя.
Вкладники, які мають депозити в банківській системі, намагаються їх терміново забрати.
Позичальники, у свою чергу, не поспішають погашати свої зобов'язання перед банками,
Ця ситуація характерна для всієї банківської системи країни.
Дельта Банк, в цих умовах, змушений адаптуватися до існуючим обставинам, — ні більше, ні менше.
Завдання Банку — незважаючи на навколишні реалії, — виконати взяті зобов'язання перед своїми клієнтами і розвиватися далі.
innaaaaa
innaaaaa
21 грудня 2014, 21:04
ПОЧЕМУ Я ДОЛЖНА ВЫПЛАЧИВАТЬ СОГЛАСНО ДОЛЛАРУ КРЕДИТ? А НЕ ПО ТОМ КАКОМ Я БРАЛА!!! И НЕ В ДОЛЛАРАХ!!!
mielanich1948
Вячеслав Кондратьевич Меланич
21 грудня 2014, 21:03
Вячеслав Кондратьевич, Гайсин, Винницкой области
Прошу назвать время и дату когда я смогу получить пенсию и не надо отвечать общими фразами, я не требую от Вас выплат по депозиту. Придет время будет разговор и по депозиту.
innaaaaa
innaaaaa
21 грудня 2014, 21:01
Где отыскать условия договора если я потеряла?
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 22:46
Уважаемая innaaaaa,
в описанной ситуации рекомендуем обратиться в отделение Банка.
innaaaaa
innaaaaa
21 грудня 2014, 20:58
Как это понимать мне звонят и говорит что я буду кредит платить не по том доллару что я брала а по том какой сейчас??? Я же не в долларах брала!!! Что за беспредел?
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 22:46
Уважаемая innaaaaa,
обращаем Ваше внимание, что все начисления и списания происходят в строгом соответствии с Договором кредитования, который был заключен между Вами и Банком.
Если Вы не согласны с данными начислениями — рекомендуем предоставить в Банк соответствующее заявление. Банк рассмотрит Ваше обращение в индивидуальном порядке и предоставит ответ.
Указанное заявление есть возможность предоставить любым удобным способом:
— факс: 0-44-496-36-87;
— e-mail: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua;
— отправить почтой по адресу: 01133, м. Киев, ул. Щорса, 36-Б.
Благодарим за вопрос!
mielanich1948
Вячеслав Кондратьевич Меланич
21 грудня 2014, 20:57
Вячеслав Кондратьевич, Гайсин, Винницкой области
Когда я могу расплатиться на АЗС кредитной картой МастерКарт №1, назовите дату.
mielanich1948
Вячеслав Кондратьевич Меланич
21 грудня 2014, 20:50
Вячеслав Кондратьевич, Гайсин, Винницкой области
Когда я могу получить свою пенсию 3000 грн. Назовите мне дату и время, когда прийти в банк «Дельта». Когда закончится этот безпредел в Вашем банке, дата.
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 20:54
Уважаемый mielanich1948,
руководством Банка принимаются все возможные меры для бесперебойного обслуживания всех Клиентов и обеспечения депозитных выплат в соответствии с нормами, установленными НБУ относительно выдачи денежных средств с депозитных счетов.
Ogaydosh
Леся Гайдош
21 грудня 2014, 20:32
Леся, Ужгород, Закарпатська
,,, хотілося б нарешті знати, коли закінчиться весь цей безлад, який твориться останнім часом (3-й місяць) в Дельта Банку. Розкажу детальніше: четверг 18/12 о 19.30 (Ужгородське відділення пряцює з 09.00 до 20.00) охоронець (працівник охоронної організації «Сенк») за наказом касира банку не запускає клієнтів банку, які мають намір зняти кошти. Під приводом, що готівки в касі нема. За деякий час запускає бувшу прицівницю банку, якій таки видали кошти, а мене (клієнта банку, який багато років зберігав свої заощадження в Дельа Банку, який в свою чергу ними користувався. І в кожному депозитному договорі зобов'язувався вчасно повертати кошти клієнту??? ) проігнорували. На той час я була останнім відвідувачем, яка звернулась у відділення та хотіла отримати СВОЇ гроші. Та ніякі прохання на них не подіяли. І це просто приводить в ступор. Тому, як і касир та охоронець працюючи в цьому банку отримують заробітну плату від коштів, які принесли в банк вкладчики??.. Далі ще цікавіше, коли працівник банку підказала, що можна переказати кошти on-line (Дельта платежі) на картку іншого банку, але чомусь ні 20/12 ні 21/12 я не змогла цього зробити, так як операції були ЗАБРАКОВАНІ?????.. Хотілося б отримати відповідь на всі ці запитання.
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 20:53
Шановна Ogaydosh,
для перевірки просимо направити Ваші дані, з посиланням на це повідомлення, на електронну адресу consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
habana
habana
21 грудня 2014, 19:40
habana
Сначала не работали карточки Мастеркарт, теперь Виза, т.е. все вкладчики отрезаны от денег. Понятно, что объяснения о «технических сбоях» и «процессинговую платформу» не выдерживают критики. На горячей линии мне объяснили, что Виза может не работать до 2-х недель!
С новым годом, дорогие вкладчики!
HALTURA
HALTURA
21 грудня 2014, 19:06
HALTURA
ЗДРАВСТВУЙТЕ! Скажите помимо оформленных вкладов у меня на карте лежат мои личные(с дуру положенные средства).Хотел расчитаться деньгами в аптеке-болт.Хотел расплатиться в магвазине-тоже самое. вОЗЛЕ БАНКА-ОЧЕРЕДИ -НЕ ПОДЛЕЗТЬ! На дверях поставили охранника, которых никого не пускает(может по очереди по одному), не знаю.лЮДЕЙ-МОРЕ.иНТЕРЕСУЕТ ВОПРОС-КОГДА ЖЕ Я СМОГУ ВОСПОЛЬЗОВАТЬСЯ СВОИМИ ДЕНЬГАМИ(НА НОСУ ЁЛИ-ПАЛИ НОВЫЙ ГОД), А в банке-барак.Неужели нужно было в такое нестабильное время устраивать эту массовку, чтобы люди толпились и выстраивались в очереди? Другого времени -не нашли??? Я -ХРЕНЕЮ.Такое у меня было с банком VAB, всем вешали лапшу, а теперь банк-закрыт, до выяснения обстоятельств, на неопределённый срок!!! Не повторяйте чужих ошибок, не теряйте доверие вкладчиков!!! Вам без них -не выжить!!!
nata2504
nata2504
21 грудня 2014, 18:41
Через какой период можно будет ехать и снимать деньги? и когда можно снимать всю сумму без ограничений? мне из Донецка в Запорожье дорого ездить, снимать, в день 200-500гр., а на дорогу 300, это беспредел! можете по-человечески ответить, не общими фразами, пожалуйста!
654321sasasa
654321sasasa
21 грудня 2014, 17:21
o.w.1.9.0, Перечин
з Вашого банкомвтц можна зняти?
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 17:33
Шановний 654321sasasa,
Ви маєте таку можливість.
LiubovBidnenko
LiubovBidnenko
21 грудня 2014, 17:21
Любов Бідненко, Житомир
Доброго дня!
Була дуже неприємна ситуація: 20 грудня, під час поїздки до Львову, я не змогла ніде розрахуватись вашою карткою (Ощадна картка №1, Visa) і в жодному банкоматі не вдалося зняти гроші. Вже сьогодні, прочитавши відповіді тут, розумію, що я не одна в такій ситуації.
Питання 1: чому мене не було попереджено про можливі проблеми з карткою? Ще 17 грудня я спокійно розраховувалась нею в магазинах. Плануючи поїздку я розраховувала лише на цю картку, і те, що трапилось — справжня «підстава».
Питання 2: чому в критичній ситуації жодна телефонна гаряча лінія не відповідала? За номером 0 800 500-600 просто рекомендували набрати інший, через 044… За номером +380 44 428-95-95 стабільно не було вільних операторів. На гарячу лінію я витратила близько 2 годин часу і всі гроші, що були на телефоні, але з оператором так і не вдалося поговорити.
Я розумію, що зараз є деякі труднощі в роботі банку, але мене «добило» саме таке відношення до своїх клієнтів — в критичний момент ви просто недоступні. Я користуюсь вашими послугами 3 роки, але після цього інциденту — забираю всі вклади, і прощавайте.
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 17:27
Шановна LiubovBidnenko,
приносимо свої вибачення за доставлені незручності. На даний момент спостерігаються збої в роботі карт МПС VISA. Співробітники Банку працюють над з'ясуванням даної причини.
Також повідомляємо, що у разі завантаженості лінії 0 800-500-600, Вам надається можливість звертатися до Контакт-Центр Банку:
— За номером 044 428-95-95;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку: deltabank.com.ua/contact_center.
654321sasasa
654321sasasa
21 грудня 2014, 17:17
o.w.1.9.0, Перечин
Чому не можна зняти гроші з кредитної карточки №1 в різних банкоматах?
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 17:18
Шановний 654321sasasa,
як повідомлялося раніше, в Банку проводяться роботи по переходу на власну процессинговую платформу, до завершення всіх робіт можливі збої при використанні карт емітованих Банком. Запевняємо Вас співробітники Банку роблять все можливе для оперативного вирішення даного питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
yra2003
юра антонов
21 грудня 2014, 17:05
юра, Харьков
хотел пополнить телефон платеж не прошел в интернет банке когда можно будет пополнять и платить через интернет банк?
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 17:08
Уважаемый юра антонов,
в связи с проведением работ по обновлению сервиса перевода с карты на карту в «Дельта Платежах» возможны сбои. Возможность пользования указанным сервисом будет возобновлена в ближайшее время. Приносим извинения за временные неудобства.
47296213
47296213
21 грудня 2014, 16:50
оплатил очередной платеж по договору 003 04286 090911 еще 05.12 2014 через терминал БНК в сумме 985 грн.отчета не последовало.
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 16:59
Уважаемый 47296213,
указанный в Вашем обращении платёж поступил на счёт 08.12.2014 года.
nina86
nina86
21 грудня 2014, 15:55
Нина, Лисичанск
Как узнать баланс по карте 5167390012477611? На горячую линию не дозвониться, в my delta зарегистрироваться не получается, в банкоматах карту выкидывает, отделения банка в моем городе нет!!! когда закончится бардак???????????? Сообщите мне баланс по моей карте ЗДЕСЬ!!!
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 15:58
Уважаемая nina86,
уточнить финансовую информацию по Вашему кредиту у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос.
linakot2004
lina kot
21 грудня 2014, 14:41
lina
Вы все время пишите что банк переходит на собственную процессинговую платформу что это обозначает вы можете объяснить нормальным доходчивым языком простым гражданам?
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 14:52
Уважаемая lina kot,
в Банке полным ходом идут работы по переходу на собственную процессинговую платформу.
Это полномасштабный и трудоемкий процесс, затрагивающий работу с миллионами карт, эмитированных Банком. Данный процесс будет продолжаться еще несколько дней, максимум неделю-полторы, после чего периодические перерывы в работе Интернет-банкинга прекратятся. Переход на собственную процессинговую платформу является плановым мероприятием, которое позволит клиентам более оперативно, качественно и надежно пользоваться платежным сервисом. В перспективе это позволит внедрить ряд преимуществ, повышающих оперативность и безопасность платежей, которые технически невозможно было реализовать на прежней процессинговой платформе.
nata2504
nata2504
21 грудня 2014, 14:25
Скажите, пожалуйста, когда вы перейдете на… платформу, через какое время можно снять пенсию? карточка до весны действительна, что если вы не выделите пенсию? деньги пропадут? я из Донецка, в каком городе мне снять деньги? на карточке7000, может перевести в другой банк и как? спасибо заранее
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 14:46
Уважаемая nata2504,
переход на собственную процессинговую платформу — это полномасштабный и трудоемкий процесс, затрагивающий работу с миллионами карт, эмитированных Банком. Возможность пользования картами в полном объёме будет возобновлена в ближайшее время. Приносим извинения за временные неудобства.
rizhaja2011
rizhaja2011
21 грудня 2014, 13:19
Елена, Харьков
у моей мамы пенсионная карта у вас в банке, прийти в отделение и стоять в очереди весь день она не может, скажите в каких банках и какую сумму я могу снять по ее карте? срочно нужны деньги на лекарства!!! и до каких пор будет этот беспредел?
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 14:39
Уважаемая rizhaja2011,
информацию о наличии необходимой Вам суммы рекомендуем уточнять непосредственно в отделении перед посещением. Вы имеете возможность оставить специалисту отделения соответствующую заявку и она будет удовлетворена в ближайшее время.