Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
irentar4
Ірина Тарновська
13 жовтня 2015, 23:12
Ірина, Львів
Ірина, 54р.Львів
07.03.2015р. у відділенні укрпошта здійснила платіж у розмірі 1000 гривень, який до цього часу не надійшов на рахунок Дельта банку. Неодноразово зверталась як у віддлення банку, так і на укрпошту. Від двух сторін отримувала письмові листи-відповіді, в яких вони запевняють, що в моїй проблемі винувата протилежна сторона. Що мені робити, щоб проплачені мною кошти на кінець були зачислені на рахунок, касовий чек і квитанцію я маю.
Дельта Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2015, 10:32
Ірина Тарновська, доброго ранку,
в описаній Вами ситуації для урегулювання питання необхідно звертатись до відділення Укрпошти, в якому Ви здійснювали переказ коштів.
Для уточнення інформації відносно зарахування коштів рекомендуємо звернутись до Банку одним вз способів:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку: 044 428 95 95 або 0 800 500 600;
— скористатися формою зворотнього зв'язку на сайті Банку;
— написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— відвідати будь-яке відділення Банку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися