×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
07.03.2015р. у відділенні укрпошта здійснила платіж у розмірі 1000 гривень, який до цього часу не надійшов на рахунок Дельта банку. Неодноразово зверталась як у віддлення банку, так і на укрпошту. Від двух сторін отримувала письмові листи-відповіді, в яких вони запевняють, що в моїй проблемі винувата протилежна сторона. Що мені робити, щоб проплачені мною кошти на кінець були зачислені на рахунок, касовий чек і квитанцію я маю.
в описаній Вами ситуації для урегулювання питання необхідно звертатись до відділення Укрпошти, в якому Ви здійснювали переказ коштів.
Для уточнення інформації відносно зарахування коштів рекомендуємо звернутись до Банку одним вз способів:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку: 044 428 95 95 або 0 800 500 600;
— скористатися формою зворотнього зв'язку на сайті Банку;
— написати на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— відвідати будь-яке відділення Банку.