Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Lilia2410
Лилия Макаренко
8 вересня 2015, 20:23
Лилия, Запорожье
Здравствуйте! Скажите пожалуйста почему так долго решается вопрос о снятии штрафных санкций с людей, которые оплатили платежи по потребительским кредитам в марте 2015 года через Укрпочту?
Дельта Банк
Відповідь банку
9 вересня 2015, 9:24
Лилия Макаренко, с 03.03.2015 года в Дельта Банке действует временная администрация, которая взяла на себя управление абсолютно всеми процессами в Банке.
Заявления клиентов рассматриваются в индивидуальном порядке, в случае принятия позитивного решения проводится корректировка по счету.
Уточнить ситуацию по Вашему заявлению у Вас есть возможность в Контакт-центре Банка, обратившись следующими каналами связи:
— по телефонам: 0 800-500-600, 044-428-95-95;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися