×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
- +
- 0
- Pecherskii
- 19 січня 2015, 22:20
- #
-я повідомив про 5 запитів, які робив в новому році. Але ті запити, що направлені півроку тому і досі без відповіді — теж «с большим потоком обращений»?
Чому клієнт повинен бігати по відділеннях, в чергах висиджувати чи по скайпу звертатись (подяка крамксу за підказку!), коли є гаряча лінія — нехай фіксує проблему, присвоює код (тікет) та передає відповідній службі банку. Але розумію — так невигідно — все буде прозоро і важче буде заховати інші банківські проблеми.
Чому клієнт повинен бігати по відділеннях, в чергах висиджувати чи по скайпу звертатись (подяка крамксу за підказку!), коли є гаряча лінія — нехай фіксує проблему, присвоює код (тікет) та передає відповідній службі банку. Але розумію — так невигідно — все буде прозоро і важче буде заховати інші банківські проблеми.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ваши запросы будут обработаны в обязательном порядке, задержка с предоставлением ответа, вероятно, связана с большим потоком обращений. Приносим свои извинения за временные неудобства.