Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
clorop36
clorop36
27 грудня 2014, 0:03
15.12.2014 я погасил кредит в сумме 800 грн ( Кредитная карта №1 «Эволюция)через терминал Приватбанка подождал 3 дня чтоб пришло подтверждение с Дельта банка что кредит оплачен, в итоге не было нечего я позвонил вам на горячую линию(реакции ноль-не берете трубку )позвонил В Приватбанк узнать прошла ли у них платежка, у них она прошла и никаких проблем нету.В итоге денег на карте нет смс о том что оплачено тоже.Чек у меня имеется.И присылать мне номера ваших горячих типо линий не нужно звонили уже ноль полнейший. Давайте решайте проблему уже.
Дельта Банк
Відповідь банку
27 грудня 2014, 17:50
Уважаемый clorop36,
уточнять финансовую информацию рекомендуем следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися