×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Була дуже неприємна ситуація: 20 грудня, під час поїздки до Львову, я не змогла ніде розрахуватись вашою карткою (Ощадна картка №1, Visa) і в жодному банкоматі не вдалося зняти гроші. Вже сьогодні, прочитавши відповіді тут, розумію, що я не одна в такій ситуації.
Питання 1: чому мене не було попереджено про можливі проблеми з карткою? Ще 17 грудня я спокійно розраховувалась нею в магазинах. Плануючи поїздку я розраховувала лише на цю картку, і те, що трапилось — справжня «підстава».
Питання 2: чому в критичній ситуації жодна телефонна гаряча лінія не відповідала? За номером 0 800 500-600 просто рекомендували набрати інший, через 044… За номером +380 44 428-95-95 стабільно не було вільних операторів. На гарячу лінію я витратила близько 2 годин часу і всі гроші, що були на телефоні, але з оператором так і не вдалося поговорити.
Я розумію, що зараз є деякі труднощі в роботі банку, але мене «добило» саме таке відношення до своїх клієнтів — в критичний момент ви просто недоступні. Я користуюсь вашими послугами 3 роки, але після цього інциденту — забираю всі вклади, і прощавайте.
приносимо свої вибачення за доставлені незручності. На даний момент спостерігаються збої в роботі карт МПС VISA. Співробітники Банку працюють над з'ясуванням даної причини.
Також повідомляємо, що у разі завантаженості лінії 0 800-500-600, Вам надається можливість звертатися до Контакт-Центр Банку:
— За номером 044 428-95-95;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку: deltabank.com.ua/contact_center.