Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
LiubovBidnenko
LiubovBidnenko
21 грудня 2014, 17:21
Любов Бідненко, Житомир
Доброго дня!
Була дуже неприємна ситуація: 20 грудня, під час поїздки до Львову, я не змогла ніде розрахуватись вашою карткою (Ощадна картка №1, Visa) і в жодному банкоматі не вдалося зняти гроші. Вже сьогодні, прочитавши відповіді тут, розумію, що я не одна в такій ситуації.
Питання 1: чому мене не було попереджено про можливі проблеми з карткою? Ще 17 грудня я спокійно розраховувалась нею в магазинах. Плануючи поїздку я розраховувала лише на цю картку, і те, що трапилось — справжня «підстава».
Питання 2: чому в критичній ситуації жодна телефонна гаряча лінія не відповідала? За номером 0 800 500-600 просто рекомендували набрати інший, через 044… За номером +380 44 428-95-95 стабільно не було вільних операторів. На гарячу лінію я витратила близько 2 годин часу і всі гроші, що були на телефоні, але з оператором так і не вдалося поговорити.
Я розумію, що зараз є деякі труднощі в роботі банку, але мене «добило» саме таке відношення до своїх клієнтів — в критичний момент ви просто недоступні. Я користуюсь вашими послугами 3 роки, але після цього інциденту — забираю всі вклади, і прощавайте.
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 17:27
Шановна LiubovBidnenko,
приносимо свої вибачення за доставлені незручності. На даний момент спостерігаються збої в роботі карт МПС VISA. Співробітники Банку працюють над з'ясуванням даної причини.
Також повідомляємо, що у разі завантаженості лінії 0 800-500-600, Вам надається можливість звертатися до Контакт-Центр Банку:
— За номером 044 428-95-95;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку: deltabank.com.ua/contact_center.

Коментарі - 1

+
0
LiubovBidnenko
LiubovBidnenko
21 грудня 2014, 21:49
#
Ви якось вибірково читаєте. Повторюю:
Чому мене не було попереджено про можливі проблеми з карткою? Наголошую, ситуація була критична, я знаходилась в чужому місті і планувала користуватись виключно вашою картою. Чому ви надсилаєте десятки смс, щоб прорекламувати свої кредити, але ви не можете надіслати одне смс про те, що карта фактично не працює?
Лінія 0 800-500-600 не була завантажена, там автовідповідач одразу пропонував телефонувати на ін. номер. А ось по номеру 044 428-95-95, який ви вказуєте у своїй відповіді не було вільних операторів, ПРО ЩО Я І НАПИСАЛА У СВОЄМУ ПИТАННІ. І у мене не було можливості скористатись інтернетом в той момент.
На сайті Дельта Банку вказано, що ви на зв«язку 24/7 — так як це явна брехня, і мені не вдалося поговорити з оператором, до кого конкретно мені звертатись про відшкодування коштів на мобільний зв»язок? Мені буде зручно зробити це в Житомирі. І що ви збираєтесь мені запропонувати як компенсацію за зіпсований відпочинок?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися