Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
SvetlanaDen
SvetlanaDen
28 листопада 2014, 17:08
Світлана, Київ
Добрий вечір!
По-перше, до вас нереально додзвонитись. Другий день телефоную на номер 044-428-95-95. Чекаю кілька хвилин, потім переривається зв*язок. Дзвінки здійснювала з різних номерів. З чим це пов*язано?
По-друге, здійснивши платіж, спрямваний на погашення кредитної заборгованості не отримала смс на телефон. Яким чином дізнатись про його зарахування окрім того, як відвідати банк???????
Дякую.
Дельта Банк
Відповідь банку
29 листопада 2014, 1:25
Шановна SvetlanaDen,
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію по Вашому кредиту у Вас є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA»;
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за звернення.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися