Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
monro
monro
28 листопада 2014, 13:55
Назар, Львов
Возникла проблема.Есть у меня кредитная карта, просрочок нету, пользуюсь уже более 2-х лет все было отлично, но вот буквально вчера понадобились деньги, пошел до банкомата перевожу определенную сумму на карту другого банка и мне выдает вот такую фразу — Ви обрали операцію неприйнятну для цієї картки (использувал банкомат Приватбанка как и раньше). Можете обьяснить в чем проблема?
Дельта Банк
Відповідь банку
28 листопада 2014, 15:24
Уважаемый monro,
уточнить информацию по Вашему договору у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися