Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sonyasonina
sonyasonina
17 листопада 2014, 18:04
sonyasonina, Львов
Шановний банк, про комісію чи то заблоковану суму у «сумі» 15 грн. якось хочаб попереджайте. Коли ті кошти повернуть на мій рахунок. При знятті 50 грн — 15 грн я вважаю закруто…
Дельта Банк
Відповідь банку
18 листопада 2014, 8:33
Шановна sonyasonina,
відповідна інформація має бути вказана в умовах Тарифного пакету, в якому обслуговується Ваша картка.
Для уточнення деталей безпосередньо по Вашій карті рекомендуємо звертатись до Банку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися