Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Timchenko13
Розалія Тимченко
13 листопада 2014, 12:06
Розалія, Київ
Я звернулась до 24 відділення Дельта Банку м. Києва 14.10.2014р. із заявою про перегляд умов кредитного договору (валютного). Так як я являюсь поручителем по даному договору, на відділення я здала копію договору поруки. В моїй присутності працівник відділення навіть зробила сканкопію з оригіналу. Станом на 13.11.2014р. відповіді на дане звернення я не отримала. На відділенні по ном. тел 501-27-03 на протязі цього тижня ніхто не відповідає. На гарячій лінії мені відповіли, що для розгляду мого звернення мною не надано копію договору поруки, але я повинна знову звернутись на те ж відділення, хоча до цього часу мені не подзвонили і не повідомили про це, а також повинні були письмово надати відповідь, що, наприклад, не вистачає певних документів. Також на «гарячій лінії» мені пообіцяли «зворотній зв'язок», тобто мені повинні були зателефонувати з відділення № 24 ще 11.11.2014р. Сьогодні вже 13.11.2014р. а відповіді я так і не отримала. Прохання надати мені пояснення такого відношення до своїх клієнтів та все таки розглянути моє звернення. Також 12.11.2014р. я відправила скановану копію договору поруки на електронну пошту Дельта банку
Дельта Банк
Відповідь банку
13 листопада 2014, 18:26
Шановна Розалія Тимченко,
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію по Вашому кредиту у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за запитання!

Коментарі - 2

+
0
Розалія Тимченко
Розалія Тимченко
14 листопада 2014, 9:53
#
Шановний Дельта Банк!
Якщо Ви уважно прочитали моє звернення, то повинні були помітити, що за всіми вказаними Вами каналами зв'язку я звернулась, а саме безпосередньо в відділення банку № 24 м. Києва, потім на гарячу лінію за номерами телефонів як 428-95-95, так і 0 800 500 600, телефонувала два рази, мені пообіцяли «зворотній зв'язок», але чомусь проігнорували його, чекаю по сьогоднішній день. Потім повторила звернення на сайті Вашого банку і, звичайно, не отримавши ніякої відповіді, вчора 14.11.2014р. о 17-30 год., в котрий раз звернулась до відділення № 24 м. Києва. Там мені повідомили, що моє звернення розглядається. А о 19-39 год. мені СМС повідомленням повідомили, що відповідь на звернення підготовлено і мені знову необхідно прийти у відділення Банку. І в мене виникає питання: то може мені вже у Вас взагалі поселитись, так буде економніше, щоб не їздити кожного дня і не витрачати свій час? І що ще цікавіше, що на моє до Вас звернення вчора, на яке Ви надали цю відповідь, Ви
+
0
Розалія Тимченко
Розалія Тимченко
14 листопада 2014, 10:50
#
І що ще цікавіше, що на моє до Вас звернення вчора, на яке Ви надали цю відповідь, Ви не відповили ні на одне поставлене запитання, а написали мені канали зв'язку, за якими можна звернутись до Банку. Дані канали я дізналась і без Вашої допомоги, при чому на всі звернулась, а результату немає. Все ж таки чому ні на одному з каналів Вашого зв'язку не можна отримати компетентну відповідь на запитання? Дякую!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися