Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dtcskkzajnj16
dtcskkzajnj16
28 жовтня 2014, 10:01
Віталій, Ватутіне, Черкаська обл.
Доброго дня. Вчора я до Вас звертався з такою проблемою:

03.10.2014 оформив в Дельта Банку кредитний договір на купівлю
авто в м. Черкаси. Згідно гарантійного листа на автосалон банк повинен був
перерахувати кошти в сумі 170000 грн. на протязі 3 діб. Сьогодні вже
27.10.2014., кошти на автосалон так і не перераховані. З 07.10.2014 я
кожного дня телефоную в банк, щоб поцікавитись, коли ж все таки
перерахують зазначену суму згідно кредитного договору. Працівник банку на
протязі зазначеного часу, а це вже три тижні, кожен день каже, що кошти
будуть надані взавтра і це «ВЗАВТРА» як я казав вже триває три тижні.
Солідний банк, а як красиво і безсовісно обманюєтє кліентів. Я згоден
чекати скільки потрібно, адже розумію в кожного можуть бути проблеми
тільки навіщо мене кожного дня обманювати, що кошти будуть перераховані
«ВЗАВТРА». Сьогодні мій терпець урвався і я звернувся з позовною заявою на
Дельта Банк до суду про невиконання банком зобов«язань згідно кредитного
договору. Буду вдячний якщо Ви мені поясните в чому причина. Я так розумію
банк став неплатоспроможний розрахуватися по кредитним договорам!!!

Ви мені відповіли:
Шановний dtcskkzajnj16,
для перевірки та вжиття заходів просимо направити Ваші дані, з посиланням
на це повідомлення, на електронну адресу consultant@deltabank.com.ua або
info@deltabank.com.ua.

На зазначену Вами електронну адресу я надав інформацію, яку Ви просили. Повідомте мене будьласка на якій стадії перебуває моє звернення. І все ж таки коли банк перерахує зазначені кошти. Якщо банк не взмозі виконати свої зобов«язання за кредитним договором то які мої повинні бути подальші дії, адже автомобіль до цього часу знаходиться в автосалоні, хоча в МРЕВ зареєстрований на мене. Згідно договору куплі-продажу автосалон передає мені авто після 100% проплати.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися