Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
pasha88
pasha88
3 жовтня 2014, 10:39
Ми співпрацюємо з вашим банком, в розрізі прийому платежів. механізм наступний: Дельта банк переводить нам загальну суму за той чи інший день, по реєстру. Реєстр скидають на Електронну скриньку. В реєстрі наскільки я розумію має бути розписано: Прізвище платника і призначення платежу, але в нас виникають проблеми з відкриттям ваших реєстрів (Вони не відкриваютіся). Дана ситуація створює певний дискомфорт в силу того, що я не можу внести кошти тому чи іншому клієнту на його особовий рахунок. Вирішити це питання шляхом звернення на гарячу лінію не вдалося. Як відкрити Ваш Реєстр.
Дельта Банк
Відповідь банку
3 жовтня 2014, 17:40
Шановний pasha88,
для перевірки зазначеної Вами інформації просимо надати Ваші персональні дані на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися