Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
45439514
45439514
13 вересня 2014, 1:33
ВИКТОРИЯ
В 2013 році я мала кредитну карту цього банку по якому вчасно сплачувала кредит. Потім терміново знадобилися більші кошти на лікування сина ( страшна хвороба-епілепсія, що проявилась дуже неочікувано вже в підлітковому віці). Я закрила кредитну карту та оформила новий кредит на карту в сумі 24500грн. Вчасно сплачувала кошти. Та в червні 2014 року мій чоловік залишився без роботи і на моєму утриманні стало двоє неповнолітніх дітей та чоловік і я четверта. Коштів на погашення кредиту стало не вистачати. Я звернулася 11,06,2014року з проханням у відділення м.Миргород про те, що на даний час не можу сплачувати даний кредит у повній сумі з проханням переглянути умови договору чи відстрочки платежів чи реструктуризації кредиту. Консультант мене вислухала та почала консультуватися по телефону що можна зробити в моєму випадку. Я не можу сказати до кого саме вона дзвонила, але разів чотири розповідала про те, що клієнт найближчим часом не має змоги погашати суми по договору і питала що можна зробити. Єдине, що вона мені порадила -це сформувати заяву на переведення обслуговування моєї карти на тарифний пакет«Лояльна пропозиція», що і було зроблено. Я була у відчаї і вважала, що ми зробили все що могли.Прямо у відділенні банку я зробила черговий платіж через термінал і з надією на розуміння з боку банку чекала на відповідь. Поки чекала відповіді- сплачувала невеликі суми в рахунок погашення боргу, я ніколи не відмовлялась від того, що я повинна віддати банку борг. В липні 2014 року я також залишилась без роботи. Мій чоловік, щоб покращити матеріальне становище сім'ї та розуміючи, що кредити віддавати треба- поїхав на заробітки за межі України. Так я залишилася одна з двома дітьми в період їхнього вступу до навчальних закладів. Прийшов лист з Департаменту клієнтської підтримки про те, що на даний час моє прохання про переведення на інший тарифний пакет не може бути задоволене. Я вважаю, що тоді ми зробили помилку, бо я просила надати мені розстрочку по виплаті кредиту а не перехід на інший тариф. Так і надалі я сплачувала невеликі суми аби тільки банк бачив, що я намагаюсь якось вилізти з ями. Потім мені почали телефонувати знайомі і говорити, що якась жінка, яка працює у відділі по роботі з заборгованістю Дельта Банку ( чи то Марія Петрівна чи Марія Павлівна) дзвонить і в грубій формі з претензіями, не даючи розкрити рота і хоч щось відповісти — пред'являє претензії щодо мого боргу. Вона навіть не дала змоги сказати, що я вже не працюю на тій роботі куди вона телефонувала. Я не зрозуміла, чому телефонують людям, які зовсім не причетні до цього кредиту, грубо з ними розмовляють, пред'являють якісь претензії і в той же час особисто до мене ніхто жодного разу не подзвонив. Тоді я сама подзвонила до банку у відділ по заборгованості, не можу сказати як звали жінку з якою я розмовляла, але вона мене уважно вислухала і сказала, що людини, яка веде мою справу вже немає на роботі і що вона зі мною зв'яжеться завтра. В той же день мені подзвонив чоловік з цього відділу ( нажаль я не запам'ятала його ім'я) який сказав що у мене є можливість реструктуризації але, щоб я була готова до того, що мені прийдеться заплатити 2000 грн. Сказав також, що мені завтра передзвонить я так зрозуміла Марія,,,,,,,, і обговоримо це питання.Ніхто не збирався дзвонити. Через деякий час я знову зателефонувала у цей відділ де мені повідомили, що тієї людини, яка займається моєю справою немає і що буде через два дні. Я зачекала два дні і знову подзвонила сама, я ще надіялася що моє питання можна вирішити.Ти паче, що чоловік гарно влаштувався на роботу і ми знову зможемо ввійти в колію графіка погашення кредиту. І тут мені подзвонила Марія,,,,, яка не те щоб кричала в трубку а просто дійсно не давала вставити слова. На моє питання чого вона дзвонила всим підряд але тільки не мені- вона відповіла-« А про що мені з вами балакати?» Як про що? Я не сиділа і не ждала, я робила все що могла в даній ситуації, я приїздила до відділення, я платила все що у мене було, я дзвонила з питаннями як і що можна зробит — ПІДІТЬ НАЗУСТРІЧ! Але ви нікого не хочете слухати. Почала погрожувати що вони знають як забрати своє з питанням« Вы меня поняли как?» Звичайно поняла. Я знаю, що я повинна віддати, я не відмовляюся. Я хотіла знайти вихід разом з вами, а ви відноситесь до нас як до бидла. Зараз я працюю неофіційно, чоловік надсилає кошти, я зможу проплачувати кредит, але ви погрожуєте терміново виплатити всю суму протягом двох днів, а як ні то подавати на суд. Так хіба ви не зацікавлені в тому щоб кредит вам повернули швидше ніж через виконавчу на довгі роки.Майна у мене немає, єдиний спосіб- чесно віддати якби ви схотіли піти хоч на якісь поступки. А ви, Марія, повірте, за те що ви так себе ведете з людьми колись дуже в житті обпечетеся і пошкодуєте.Мені дуже жаль, що ваш банк так обходиться з людьми які потрапили у скруту. Невже не можна вирішити якось ці питання. Але, я вже змирюся з усим, аби тільки мені більше не спілкуватися з Марією…
Дельта Банк
Відповідь банку
13 вересня 2014, 1:37
Шановна 45439514,
дозвольте зазначити, шо Банк завжди в індивідуальному порядку розглядає кожне звернення Клієнта. В зазначеній Вами ситуації, рекомендуємо поаторно відправити у Банк письмове звернення, а саме:
— заяву з описом причин, з яких у Вас немає можливості вносити платежі по кредиту своєчасно та в повному обсязі, завірену Вашим підписом;
— копіїї документів, які підтверджують Ваш матеріальний стан.
Відправити звернення у Вас є можливість будь-яким з перелічених каналів зв'язку:
— по факсу: 0-44-496-36-87;
— на e-mail: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— на поштову адресу: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б;
— або звернувшись у найближче до Вас відділення Дельта Банку.
Дякуємо за звернення!

Коментарі - 1

+
0
45439514
45439514
13 вересня 2014, 1:51
#
Підскажіть на чиє ім'я пишеться заява.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися