×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Моя мама проплачує два кредита. Є сумлінним платником.
Один місяць перерахувала кошти помилково на інший рахунок. Й зараз ми маємо штрафні санкції. Заплатили.Півбіди. Штрафи ростуть кожен місяць. Шановні, звертаюсь до контакт-центру, коли телефонуєте будьте компетентними, ввічливими.
Звернувшись в найближче відділення нам порадили написати заяву на оскарження й повернення суми сплачених штрафів.
Де можна глянути на головному сайті стан поданої заяви? Чи прийняли її до розгляду?
інформуємо, що зв'язатися з Банком для уточненния даної інформації у Вас є можливість за допомогою наступних каналів зв'язку:
— через форму зворотнього зв'язку на сайті Банку;
— звернувшись до Контакт-Центру Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428–95–95.
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— електронною поштою: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за звернення!