Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
anoshina74
anoshina74
6 травня 2014, 18:17
Оксана, Донецк
Добрый день.Сегодня переводила деньги на две карточки, на одну пришли сразу, человек отзвонился, а на вторую до сих пор не пришли деньги.Какая причина?
Дельта Банк
Відповідь банку
6 травня 2014, 19:41
Уважаемая anoshina74,
уточнить финансовую информацию по Вашей карте у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA» (при наличии Стандартного доступа);
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронной адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Спасибо за вопрос!

Коментарі - 2

+
0
anoshina74
anoshina74
6 травня 2014, 19:43
#
Просто скажите мне как долго может проходить платеж, может я зря паникую.
+
0
DeltaBank
DeltaBank
6 травня 2014, 19:50
#
Уважаемая anoshina74,
операции в СДБО «myDELTA» проводятся согласно Регламенту, размещенному на сайте Банка: deltabank.com.ua/f/1/personal/internet-banking/reglament_sdbo_myDELTA_2409.pdf
Спасибо за вопрос.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися