Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
oberig2000
oberig2000
28 березня 2014, 15:57
Крецул Валерій Вячеславович, Івано-Франківськ
Доброго дня!
Надсилаю Вам частину мого діалогу з «ДельтаБанком» з приводу затримки розгляду мого письмого звернення щодо помилкового надання в податкову звітність даних про нібито одержання мною від банку цінного подарунку:

«Ми з Вами спілкуємося, ніби на різних мовах. Я Вас вже вкотре прошу вказати назву підрозділу, в який передано на розгляд моє звернення і його контактний телефон, а Ви і надалі „годуєте“ мене безликими відписками.

Ви надасте мені цю інформацію, чи мені доведеться вдаватися до більш радикальних методів впливу на Вас?

Клієнт „ДельтаБанку“ Крецул Валерій Вячеславович

095 282 20 57, 096 692 65 55

28.03.2014 09:43, АТ 'Дельта Банк'
>Добрий день!
>
> Дякуємо Вам за Ваш лист.
> Ваш лист передано до відповідного відділу Банку.
>
> З повагою,
> Департамент клієнтської підтримки
> АТ „ДельтаБанк“
> deltabank.com.ua/
>
>
>
>
>
> Від: Валерій
> Кому: consultant@deltabank.com.ua
> Дата: 27.03.2014 8:25:11
> Тема: Re: На: Про результати розгляду звернення.
>
> Доброго дня!
>
> Дякую за оперативну відписку. Дозволю назвати її саме цим словом, адже ж це безликий шаблон, закладений у вашу програму. Кілька подібних відписок я вже
> одержував.
>
> Прошу надати більш конкретну інформацію:
> — в якому саме „відповідному підрозділі Банку“ знаходиться на розгляді моє звернення, контактний телефон;
> — чому затримується його розгляд (встановлені законом терміни розгляду минули):
> — коли я отримаю остаточну відповідь.
>
> Чи може краще звернутися з позовною заявою в суд про відшкодування банком завданої мені матеріальної і моральної шкоди?
>
> Клієнт банку Крецул Валерій Вячеславович
>
> 095 282 20 57, 096 692 65 55
>
> 26.03.2014 19:09, АТ 'Дельта Банк'
> >Шановний Валерій Вячеславович!
> >
> > Ми вдячні Вам за Ваш лист.
> > У відповідь повідомляємо, що, на даний момент, Ваша заява знаходится на розгляді у відповідному підрозділі Банку, про результати розгляду Ви будете
> > поінформовані додатково. Дозвольте Вас запевнити, що з боку Банку буде докладено максимум зусиль, спрямованих на вирішення піднятого у Вашому зверненні
> питання
> > вже найближчим часом.
> >
> > Нагадуємо, що у разі виникнення додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до
> > Контакт — центру Банку за номерами телефонів: 0 44 428 95 95 або 0 800 500 600 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв’язку), а також за
> > допомогою запиту в СДБО «myDELTА».
> >
> > З повагою,
> > Департамент клієнтської підтримки
> > АТ „ДельтаБанк“
> > deltabank.com.ua/
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > Від: Валерій
> > Кому: Дельта Банк — кол-центр
> > Дата: 26.03.2014 18:32:45
> > Тема: Про результати розгляду звернення.
> >
> >
> > Доброго дня!
> >
> > Прошу повідомити про результати розгляду мого звернення від 03.02.2014 р.(копія додається).
> >
> > Коли минув встановлений Законом України „Про звернення громадян“ термін розгляду, я кілька разів звертався до працівників банку з письмовими нагадуваннями про
> > необхідність прискорення видповіді, однак кожного разу одержував стандартні неконкретні відписки за шаблонами, закладеними у відповідну програму.
> >
> > Клієнт „ДельтаБанку“ Крецул Валерій Вячеславович
> >
> > 095 282 20 57, 096 692 65 55
Дельта Банк
Відповідь банку
29 березня 2014, 4:07
Шановний oberig2000,
інформація, викладена у Вашому зверненні, прийнята до уваги та передана до відповідного підрозділу Банку для перевірки. По факту отримання результатів Вас проінформуємо додатково.
Дякуємо за звернення!

Коментарі - 3

+
0
DeltaBank
DeltaBank
7 квітня 2014, 20:21
#
Шановний oberig2000,
повідомляємо, що Ваше звернення було розглянуто і Банком була надана офіційна відповідь на Вашу адресу.
Дякуємо за звернення.
+
0
oberig2000
oberig2000
14 квітня 2014, 20:10
#
10.01.2014 р. я звернувся до Голови Правління «ДельтаБанку» О. Попової з письмовю заявою щодо надання інформації про цінний приз, який я нібито одержав від банку. Після неодноразових моїх нагадувань Департаменту клієнтської підтримки про вимоги законодавства щодо термінів розгляду звернень громадян 03.02.2014 р. я нарешті одержав у місцевому відділенні банку відповідь, яка мене здивувала.Виявляється, що, незважаючи на запевнення начальника відділення банку, де я обслуговуюсь, та працівників кол-центру головного банку, відправлений банком на мою електронну пошту подарунковий сертифікат в цифровому вигляді за участь у розміщенні строкового вкладу якраз і поданий банком в податкові органи, як отримане мною додаткове благо.
Якщо вже банк хотів у такий спосіб заохочувати клієнтів на розміщення коштів на депозитних вкладах, то мав би і сам сплачувати податки із задекларованих сум, як це передбачено умовами згаданої акції по залученню депозитів. А вийшло так, що надіславши мені цей електроннийсертифікат, банк поставив мене у становище порушника податкового законодавства, який одержав додаткове благо і не сплатив за нього податок у розмірі 30 % (97,5 грн.). При подальшому спілкуванні працівники Департаменту клієнтської підтримки запевнили мене, що такий податок банком був сплачений і пообіцяли надати мені відповідну довідку для податкових органів. Але для цього зажадали ще однієї моєї заяви, оскільки на першу заяву від 10.01.2014 р.вони вже надали відповідь і закрили її до справи.
Я подав нову заяву на ім'я Голови Правління банку О.Попової в той же день 03.02.2014 р. і вже багато разів нагадував про необхідність надання мені відповіді на неї для подання в податкові органи. Але за 70 днів так і не одержав її, а лише шаблонні електронні відписки про те, що моє звернення для банку дуже важливе і що воно розглядається.
Днями працівниця відділення банку, де я обслуговуюсь, передала мені побажання головного банку звернутися з третьою заявою, хоч я ще не одержав відповіді на попередню від 03.02.2014 р.
Виходячи з викладеного, ще раз прошу надати мені цю довідку для ДПІ про те, що податок по згаданому подарунковому сертифікату банком сплачено, а також внести уточнення у звіт банку за формою 1-ДФ.

Клієнт «ДельтаБанку» Крецул Валерій Вячеславович 14 квітня 2014 року
+
0
oberig2000
oberig2000
22 квітня 2014, 11:29
#
По-перше, згадана Вами відповідь була надіслана на мою електронну пошту аж 16 квітня і на час надання Вами цього коментаря на моє звернення я її ще не одержав.
По-друге, ця відповідь не вирішила моєї проблеми. Адже ж мені потрібне було підтвердження для податкової інспекції про сплату банком податку за подарунковий сертифікат, оформлений на мене. Тому мені довелося виконати чергову примху працівників банку і надіслати наступну мою заяву та копію мого паспорта. І це при тому, що під час телефонних розмов з працівниками Департаменту клієнтської підтримки вони обіцяли надіслати мені таке підтвердження. А тепер знов обіцяють, але коли це буде не знають.
Тому прошу прискорити надання мені довідки про сплату банком податку з суми мого подарункового сертифікату «Депозит оформляй — в Карпатах відпочивай». Адже ж я не можу вирішити це питання вже майже 4 місяці.
Клієнт «ДельтаБанку» Крецул Валерій Вячеславович
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися