Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
onopa
onopa
17 лютого 2014, 22:19
Кравченко Сергій Вікторович, Київ
Добрий вечір! Я фахівець відділу по роботі з просроченою заборгованістю і мене обурює те, що при оформленні кредиту під назвою «Брокер» не вказується номер будинку (!) місця реєстрації та проживання клієнта! Як можна тоді по клієнту знайти додаткову інформацію? Окрім того, що кредитні інспектори і так видають кредити кому попало, навіть особам які приходять в неадекватному стані ( зокрема особам в стані сильного (!) алкогольного сп'яніння), а також особам, які на вигляд не викликають довіру (хронічні наркомани, які числяться як наркозалежні в базах МВД, а також особам, які не мають місця реєстрації та місця проживання, як кажуть в народі «БОМЖІ» ). Хотілося б дізнатися хто може посприяти вирішинню цієї проблеми, бо мене, як співробітника, як клієнта, як члена цієї чудової сім'ї під назвою Дельта Банк, хвилюють ці проблеми, адже я, як власник депозиту, повинен буди впевнений, що мої гроші видаються порядним людям, які будуть виконувати умови кредитного договору, хочу бути впевнений у своєму майбутньому, а працівники, які не відповідально відносяться до своїх обов'язків, ставляють його під загрозу! Хотілося б що б на мою скаргу звернули увагу!
Дельта Банк
Відповідь банку
17 лютого 2014, 22:31
Шановний onopa,
інформація, викладена у Вашому зверненні, прийнята до уваги та передана до відповідного підрозділу Банку.
Дякуємо за звернення!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися