Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
gavrilovanadja
gavrilovanadja
13 грудня 2013, 16:37
Татьяна, Днепропетровск
Я оформила онлайн заявку на получение кредитной карты, получила положительный ответ и код который действителен в течении 10 дней, но когда я пришла в отделение банка через 8 дней, мне сказали что код уже не действителен.ПОЧЕМУ
Дельта Банк
Відповідь банку
13 грудня 2013, 16:42
Уважаемая gavrilovanadja,
для проверки информации, изложенной в Вашем сообщении, просьба предоставить Ваши данные (ФИО/ИНН/контактный номер телефона) на электронный адрес Банка consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Надеемся на обратную связь.

Коментарі - 4

+
0
20QW30KL
20QW30KL
13 грудня 2013, 17:37
#
Я являюсь клиєнтом Дельта-Банку і мешкаю в місті Горлівка, Донецької області.
На жаль, на таке розвинуте промислове місто в якому проживають біля 360 тис осіб, з трьома адміністративними районами, відкрите всього одне безбалансове відділення, в якому топчуться велика кількість народу, сваряться, тратять свій час і енергію в чергах.
Коли переукладаєшь договір на новий депозитний строк, завжди задаєшься вопросом: мабуть в банку справи йдуть не дуже гарно, якщо умови обслуговування клиєнтів в ньому такі погані?.. Операційний зал дуже малий, все завалено якимись архівними паперами, робочі столи економістів банку стоять один на одному, голосно і шумно, неможливість зосередитись на укладенні фінансового документу з банком. Вхід в туалет через операційний зал, щоб службовець в нього проник, треба економісту підвестися із свого робочого столу і надати робітнику дорогу. Ні разу не бачила, щоб прибиральниця мила приміщення банку, в касах не достоятися не проштовхнутися, банкоматів Дельта-Банку в місті немає, немає їх ні в жодному супермаркеті. Невже при такій конкуренції щодо надання банківського продукту на ринку послуг, такий рівень обслуговування вважається нормою? Чому керівництво не відкриє ще одне безбалансове відділення в будь-якому районі міста, наприклад на Сонячному кварталі? З повагою Евсеева І.В.
+
0
DeltaBank
DeltaBank
13 грудня 2013, 17:56
#
Уважаемая 20QW30KL,
для нас важно мнение каждого Клиента. Предоставленная информация принята во внимание и передана в работу ответственного подразделения. В тоже время обращаем внимание, что Дельта Банк стремительно развивается и постоянно наращивает количество отделений. Благодарим за Ваше обращение.
+
0
DeltaBank
DeltaBank
16 грудня 2013, 13:44
#
Уважаемая gavrilovanadja,
просим указать номер телефона для предоставления ответа по Вашему запросу.
Заранее благодарны.
+
0
gavrilovanadja
gavrilovanadja
18 грудня 2013, 9:17
#
0934117191
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися