×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Мошенники
Ми приносимо вибачення за ситуацію.
Для проведення перевірки щодо Вашого відгуку просимо Вас написати нам у приватних повідомленнях Ваше прізвище, ім'я та по-батькові.
Завчасно дякуємо за зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Клиента не считают человеком
Дякуємо за відгук.
Інформацію передали колегам для проведення перевірки.
Про результат напишемо Вам у приватних повідомленнях найближчим часом.
Написати коментар
Обслуговування — молодці, мобільний банкінг — тре ще працювати
Дякую за співпрацю.
Хотілось би щоб мобільний додаток ставав зручнішим і мав більше функцій.
Дякуємо Вам за відгук.
Наразі наші фахівці працюють над оновленням мобільного додатку FreeBank, яким вже найближчим часом Ви зможете користуватись із задоволенням.
Бажаємо гарного дня.
Написати коментар
Найгірший банк
Опишіть, будь ласка, деталі ситуації, яка у Вас виникла, у приватних повідомленнях. Ми передамо інформацію колегам для проведення перевірки.
Завчасно дякуємо за зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Хуже банка я еще не видела
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про Банк.
Ми перевірили описану Вами інформацію. У ситуації, що склалася, усі співробітники Банку діяли згідно з інструкціями НБУ та внутрішньо-нормативних документів Банку.
Коментарі (2)
Хамское отношение к людям в банке кредит днепро
Нам прикро, що Ви отримали негативне враження про Банк.
Ми цінуємо кожного нашого клієнта та наші колеги у відділеннях завжди готові допомогти у вирішенні будь-яких фінансових ситуацій. Зазначимо, що видача готівкових коштів у касі Банку проводиться у межах залишку коштів на рахунку та з додержанням вимог чинного законодавства України.
Написати коментар
Грубость, хамство работников
1.когда этот цирк прекратится
2.почему в банке работают такие непрофессионалы
3.прошу связаться со мной более алекватному человеку
4.настаиваю на выговоре Шевченко Ольге Петровне, так как я девочка для битья и никому не позволю себя оскорблять
Приносимо вибачення за ситуацію.
Колеги перевірили інформацію. Детальніше про результат перевірки написали Вам у приватних повідомленнях.
Бажаємо гарного дня.
Написати коментар
банк из каменного века
ну смешно же, 21 век на дворе, а у этого банка даже онлайн поддержки на сайте нету, как в нормальных банках
Нам прикро, що у Вас залишилося негативне враження про Банк.
Інформацію передали колегам для проведення детальної перевірки. Найближчим часом Вам повідомимо про результати.
Також зазначимо, що з-за кордону зв’язатися з контакт-центром Банку можна наступними способами:
— зателефонувати за номером +38 056 787 8888;
— зателефонувати за допомогою Skype creditdnepr-info;
— написати лист на електронну адресу банка info@creditdnepr.com;
— заповнити Форму зворотного зв’язку на сайті Банку creditdnepr.com.ua.
Написати коментар
Банк — дно
В моєму випадку позичальник (не я) взяв кредит та, на скільки я розумію, не погашає його. З якогось переляку вони дзвонять мені. Але я не знав цього банку, те що хтось бере кредит, та мене ця людина вказати як поручителя не могла, оскільки я згоди не давав, інакше я б знав про це. Крім того, всі дзвінки та смс із погрозами робляться на робочий мобільний телефон, який я отримав ПІСЛЯ того, як людина взяла кредит, тобто вона не могла вказати мій мобільний. Отже мої контактні дані отримано в незаконний спосіб і вимоги та погрози в мою адресу також незаконні.
Спочатку я заблокував всі номери з яких мені дзвонили бо не хотів сильно «паритись», але мене це вже починає діставати. На скільки я зрозумів, справу передали колекторській компанії PRISTAV.UA оскільки від них мені надійшла нова погроза та вимога погасити борг, МЕНІ!!! В цій організації я отримав інфо по позивачу та кредиту.
Якщо погрози та вимоги погасити кредит будуть продовжуватись (мені байдуже від кого) — пишу заяву в поліцію, оскільки я без юриста нарахував вже кілька порушень ЗУ та КУ.
Ми приносимо вибачення за ситуацію.
Уточніть, будь ласка, нам в приватних повідомленнях номер телефону, на який надходять sms-повідомлення та дзвінки.
Ми передамо інформацію колегам для проведення перевірки.
Завчасно вдячні за зворотній зв'язок.
Коментарі (2)
дія не документ
2021 на улице
По итогу потраченное время, бензин и неприятный осадок
Нам дуже прикро, що у Вас залишилося негативне враження про Банк.
Банк Кредит Дніпро працює відповідно до вимог чинного законодавства України.
Для отримання банківських послуг у відділеннях Банку наші клієнти проходять процес ідентифікації. Для цього клієнту потрібно надати фахівцю відділення паспорт або ID-паспорт з додатком до нього (в якому вказана інформація про прописку). На жаль, проходження ідентифікації за допомогою цифрового паспорту наразі не є можливим.
Та наша команда працює над тим, щоб така можливість була доступна нашим клієнтам найближчим часом.
Написати коментар
Неадекватность сотрудника
Дякуємо за Ваше звернення.
Зазначимо, що працівник з ПІБ, який Ви вказали, не працює у Банку Кредит Дніпро.
Для з'ясування ситуації просимо написати нам в приватних повідомленнях Ваше прізвище, ім'я, по-батькові та уточнити, коли саме Вам надійшов дзвінок від співробітника Банку.
Завчасно дякуємо за зворотній зв'язок.
Написати коментар
Хамство и грубость зашкаливет. Неадекватность
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про банк.
Зважаючи на те, що ситуацію Ви додатково нам описали в іншому каналі комунікації, колеги вже перевірили дану інформацію. Детальніше про результат перевірки написали Вам у приватних повідомленнях.
Бажаємо гарного дня.
Коментарі (1)
Самый ужасный банк Украины
Нарушают действуещщее законодательство. Отказываются предоставлять необходимую информацию.
Нарушают закон № 1349-IX о защите прав потребителей при урегулировании просроченной задолженности.
Что является пренебрежением человеческим достоинством, вторжением в частную жизнь лица и нарушением прав и свобод человека, которые защищаются Конституцией и законами Украины
А так же нарушают закон № 3297
Никогда не связывайтесь с этим банком.
Напишіть, будь ласка, нам в приватних повідомленнях Ваше прізвище, ім'я та по-батькові. Ми передамо інформацію колегам для з'ясування ситуації.
Також зазначимо, що підписуючи кредитний договір, клієнт бере на себе зобов'язання погашати кредит за графіком, що передбачений у договорі.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Звонки по кредиту неизвестного мне человека
Колеги перевірили інформацію. Ваш номер видалено з комунікації.
Приносимо вибачення за ситуацію.
Бажаємо гарного дня!
Написати коментар
Жалоба на банк Кредит Днепр
Приносимо вибачення за ситуацію.
Відповідь надали у приватних повідомленнях.
Написати коментар
Обращение в отделение банка
Такому сотруднику не место в банковской сфере, это не компетентный работник банка.
Такие не имеют право работать среди людей. По таким работникам и складывается впечатление о банке и мне очень жаль что пришлось с вами столкнутся. Для решения этой проблемы была оставлена жалоба на горячую линию, очень надеюсь что они примут соответствующие меры и этот сотрудник будет наказан за свою не компетентность!!!
Написати коментар
Хамское поведение сотрудников
Странно, что уважающий себя банк учит своих сотрудников разговаривать, как у быдло. Весь разговор состоял из угроз и обещаний опозорить меня перед соседями
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про банк.
Для з'ясування ситуації нам потрібна більш детальна інформація.
Будь ласка, перевірте ваші приватні повідомлення та надайте нам відповіді на уточнюючі запитання.
Завчасно дякуємо.
Написати коментар
Хороший банк
Дякуємо за відгук. Ми завжди раді допомагати нашим клієнтам.
Написати коментар
Постійні дзвінки і хамство!
Приносимо вибачення за незручності.
Колеги перевірили інформацію. Ваш номер телефону видалено, отже дзвінки від банку більше не находитимуть.
Бажаємо гарного дня.
Написати коментар
О защите гражданских прав
Приносимо вибачення за незручності.
Вказаний вами номер телефону видалено з комунікації.
Бажаємо гарного дня.
Коментарі (1)