Не дають користуватися карткою
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я звернулася до підтримки банку у телеграмі, на що мені відповіли що треба зайти в браузері у Freebank і змінити пін код, але для того щоб зайти у Freebank треба також вводити код з 10 цифр який мені ніхто не повідомляв і нікуди не посилав. Підтримка в телеграмі відмовляється мені щось писати, та і сам о мррозиттся, я вже більше 10 разів туди зверталася. Максимум що пишуть, щоб я звонила на гарячу лінію, але я повідомляла підтримці не раз що я знаходжусь закордоном в не можу подзвонити на гарячу лінію. Якийсь жах, а не обслуговування.
Тобто мені банк відкрив картку, надав навіщо то кредит у 30000 грн, але я нічого не можу зробити з цією карткою бо мені не дають зайти в мобільний банкінг.
Будь ласка допоможіть мені