Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірший банк з яким довелося мати справу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Pixelman95 26 грудня 2023, 21:17
Зареєструвалась в банку через дію 23 грудня. Наче все було нормально. Сьогодні ввечері робила оплату в магазині, вибило помилку що невірний пінкод. Вдома спробувала переказати гроші на іншу картку — видає помилку «нажаль у вас відсутні картки для здійснення переказу». Написала в підтримку — оператор відповів що блокування від фінансового моніторингу. Для зняття треба звернутися у відділення з ІПН та паспортом. Я відповіла що у нашому місті не має відділення банку, чи можна подати документи онлайн/закрити рахунок і вивести кошти на інший банк. Відповів що документи ми перенаправити не можемо. Закрити рахунок онлайн не можна. Що інформацію зафіксує і перенаправить спеціалістам які це питання зможуть переглянути в індивідуальному порядку.
Спитала коли очікувати відповіді від тих спеціалістів — проігнорували і не відповіли.
Подзвонила на гарячу лінію — там був той же оператор що й в чаті (не здивуюсь якщо він там один на весь банк).
По телефону теж нічого конкретного не зміг відповісти, сказав що очікуйте до 30 днів, може подзвонять якщо зможуть додзвонитися. Я просто в шоці, заблокували моїх 10 тисяч гривень перед новим роком і ніби насміхаються.
Вимагаю вас розібратися в питанні і розблокувати картку/закрити рахунок і вивести кошти в онлайн форматі!!! 21 століття на дворі, та ще й війна!
Якщо не буде рішення проблеми протягом трьох днів — пишу скаргу в НБУ.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 27 грудня 2023, 10:09
Добрий день! Перепрошуємо за незручності, які виникли. На даний час Ваше звернення знаходиться в опрацюванні. За результатами вирішення питання ми з Вами зв'яжемось.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися