некомпетентність та приховані комісії
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Можна було змиритися, що це просто дно, але знизу позвонили. Думаю, що якщо попередньо самостійно вивчити толмуд їх комісій та тарифів, то в потрібний день, вони їх змінять на свою користь з реплікою «ми не повинні попереджати».
1000% не раджу звязуватися. абсолютна некомпетентність та шахрайство.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.
1000% не раджу звязуватися. абсолютна некомпетентність та шахрайство.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.
Буквально сьогодні була в банку в Запоріжжі. Окремо цікавилась по тарифах за відкриття депозиту і зняття коштів . Оператор клявся-божився що жодної комісії банк не бере ні за відкриття депозиту ні за його закриття і переказ коштів на картку, Казав, що немає комісій і за зняття готівки!!! Так кому вірити не знаю. Цікаво б отримати офіційну відповідь від банку. Бо якщо вже банки почали шахрайством займатись, то куди ми йдемо!!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Тобто, щоб покласти гроші в банк — потрібно ще й заплатити банку.
Ну я таким не згідна, тим більше, що не була попереджена. одразу написала заяву на імя начальника банку Мякоті № 53/2/14−26−1389 щодо повернення неправомірної комісії.
Ніхто не шевелився і не збирався. При очному зверненні Мякоть повідомила, що не передбачено повернення такого плану.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.