Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не можу отримати уже третій тиждень картку!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
MarianaB 25 жовтня 2023, 20:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Жилянська, 32
Добрий день.
26.09.23 я стала клієнтом Банку, відкрила рахунки у валютах (€,$,₴) та замовила пластик до даних карт.
29.09.23 я отримала сповіщення (Viber) відносно готовності двох карт (₴, €).
13.10.23 я звернулася до відділення (01033, м. Київ, вул. Жилянська, 32) для отримання карт та зʼясування, чому немає карти у валюті $.
Співробітник відділення (касир) не змогла надати відповідь і порекомендувала звернутися на ГЛ.
Відповідно в той же день (13.10.23) я звернулася до Служби підтримки (через Viber) з проханням зʼясувати чому не випущена карта, яка замовляла вдень з іншими валютами.
Відповідно по сьогодні мені не надають жодної конкретної відповіді відносно статусу випуску карти.
Я зі свого боку розцінюю це як шахрайство зі сторони Банку, оскільки саме на даному рахунку у мене лежать кошти.
Враження жахливі про Банк, паралельно звернулася до НБУ, можливо вони вплинуть на дану ситуацію.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 10:38
Добрий день.
Для детальної перевірки підкажіть, будь ласка, Ваші дані: ПІБ, ІПН та номер телефону.

Коментарі - 6

+
0
khvorost
khvorost
25 жовтня 2023, 21:03
#
У КД один пластик та кілька рахунків у різних валютах, та є пріорітет списання, там складна але дуже цікав історія… для звичайного користувача буде важко …
Хоча я про преміум кліентів, може для звичайних щось інше вони пропонують…
+
0
MarianaB
MarianaB
26 жовтня 2023, 10:42
#
Відповіла в особисті. Якщо Ви не отримали, прошу написати. Надіюсь, стандартної Вашої відповіді: «очікуйте дзвінка…» не буде, так як я її чую уже з 13.10.23 і досі ЖОДНОГО разу мене ніхто не набрав навіть для уточнення інформації.
+
0
MarianaB
MarianaB
26 жовтня 2023, 12:19
#
Дааа, «наша пісня…"-все як завжди, написали мені «чекайте…наберемо»)) уже аж смішно)))) Якщо питання випуску карти (нехай навіть з якимось «збоєм») триває по декілька тижнів, то що тоді можна говорити про виплату депозитів клієнтам і т.д. Ще раз не рекомендую даний Банк, якщо хочеться якісного обслуговування, швидкості та впевненості в Банку. Жесть просто, я в повному шоці!
+
0
khvorost
khvorost
26 жовтня 2023, 14:57
#
Це кишеньковий банк Ярославського , кліенти потрібні лише для масовки)
+
0
MarianaB
MarianaB
29 жовтня 2023, 21:47
#
Моє питання досі не вирішене, я просто в шоці!!! Мені навіть ніхто не телефонував. Представники Банку, Ви дійсно займаєтесь питанням?
+
0
khvorost
khvorost
29 жовтня 2023, 22:35
#
Я вже пояснив , цей банк не орієнтуется на кліента …
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися