Не можу отримати уже третій тиждень картку!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
У КД один пластик та кілька рахунків у різних валютах, та є пріорітет списання, там складна але дуже цікав історія… для звичайного користувача буде важко …
Хоча я про преміум кліентів, може для звичайних щось інше вони пропонують…
Хоча я про преміум кліентів, може для звичайних щось інше вони пропонують…
Відповіла в особисті. Якщо Ви не отримали, прошу написати.
Надіюсь, стандартної Вашої відповіді: «очікуйте дзвінка…» не буде, так як я її чую уже з 13.10.23 і досі ЖОДНОГО разу мене ніхто не набрав навіть для уточнення інформації.
Дааа, «наша пісня…"-все як завжди, написали мені «чекайте…наберемо»)) уже аж смішно))))
Якщо питання випуску карти (нехай навіть з якимось «збоєм») триває по декілька тижнів, то що тоді можна говорити про виплату депозитів клієнтам і т.д.
Ще раз не рекомендую даний Банк, якщо хочеться якісного обслуговування, швидкості та впевненості в Банку.
Жесть просто, я в повному шоці!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
26.09.23 я стала клієнтом Банку, відкрила рахунки у валютах (€,$,₴) та замовила пластик до даних карт.
29.09.23 я отримала сповіщення (Viber) відносно готовності двох карт (₴, €).
13.10.23 я звернулася до відділення (01033, м. Київ, вул. Жилянська, 32) для отримання карт та зʼясування, чому немає карти у валюті $.
Співробітник відділення (касир) не змогла надати відповідь і порекомендувала звернутися на ГЛ.
Відповідно в той же день (13.10.23) я звернулася до Служби підтримки (через Viber) з проханням зʼясувати чому не випущена карта, яка замовляла вдень з іншими валютами.
Відповідно по сьогодні мені не надають жодної конкретної відповіді відносно статусу випуску карти.
Я зі свого боку розцінюю це як шахрайство зі сторони Банку, оскільки саме на даному рахунку у мене лежать кошти.
Враження жахливі про Банк, паралельно звернулася до НБУ, можливо вони вплинуть на дану ситуацію.
Для детальної перевірки підкажіть, будь ласка, Ваші дані: ПІБ, ІПН та номер телефону.