Банк заблокував картку з коштами на ньому.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- Банк Кредит Дніпро
- 11 жовтня 2023, 17:18
- #
Добрий день.
Підкажіть, будь ласка, до якого відділення банку зверталися для консультації та дату звернення. Також Ваші дані для детальної перевірки: ПІБ, ІПН та номер телефону.
Підкажіть, будь ласка, до якого відділення банку зверталися для консультації та дату звернення. Також Ваші дані для детальної перевірки: ПІБ, ІПН та номер телефону.
- +
- 0
- SvitlanaKelly
- 17 жовтня 2023, 15:51
- #
Написала у особисті повідомлення
- +
- 0
- SvitlanaKelly
- 18 жовтня 2023, 12:07
- #
І досі жодної відповіді від вас. Дуже гарно вирішуєте питання з повернення коштів клієнту
- +
- 0
- Банк Кредит Дніпро
- 18 жовтня 2023, 15:41
- #
Добрий день!
Технічна можливіть надати інформацію щодо платіжної картки через Viber, Telegram відсутня. Для детальної консультації надайте, будь ласка, номер телефону для зв’язку з Вами, на який можна зателефонувати.
Технічна можливіть надати інформацію щодо платіжної картки через Viber, Telegram відсутня. Для детальної консультації надайте, будь ласка, номер телефону для зв’язку з Вами, на який можна зателефонувати.
- +
- 0
- SvitlanaKelly
- 25 жовтня 2023, 19:05
- #
Написала
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Банк заблокував картку, увійти в додаток через це також не можливо. При зверненні на гарячу лінію відправили у відділення, у якому сказали що не можуть допомогти, адже банк проводить моніторинг і якісь там розслідування.
Я попросила надати дані, яке саме розслідування, причину цього і дату розблокування. На жодне з цих питань банк відповіді не надав ні у відділенні, ні в телефонному режимі.
Також повідомила, що банк заблокував рахунок без попередження і до сьогодні ніяких запитів не було надано, для покращення ситуації. Закрити рахунок також не можна, через перевірку. Отримати свої кошти з рахунку також не можна. Блокування, нагадаю, було 10.08, наразі 11.11
Цікаво скільки ще банк буде користуватися чужими коштами і не повертати їх клієнту?