Не надають звіт куди поділись кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Замовив собі картку цього банку (реєструвався через дію в Freebank), пішов забирати карту і тут почалося:
1. Зайшов у відділення цього банку отримувати картку
2. Відразу пішов до каси по картку, надав свій український паспорт
3. Мені відмовили в видачі картки нічого не сказавши і направили до іншого працівника банка
4. Інший представник банку сказав мені що неможливо отримати картку на паспорт українського банку тому що я реєструвався на закордонний — ну це ок
5. Далі почались якісь дивні запитання типу де праюєте, що ви тут робите, чому саме наш банк і так далі на пів години, пропонували пройти якусь ідентифікацію
6. Потім пів години пройшло і нарешті консультанту дійшло що я можу отримати картку показавши закордонний паспорт
7. Я його нарешті забрав.
А тепер саме цікаве. Мені був відправлений swift переказ пріоритетний (1−3 дні) 06.07.2023
Коли я телефонував в банк мені постійно говорили очікуйте
І ось уже 12.07.2023 мені повідомили про якусь помилку в реквізитах (це дійсно так було, бо я невірно вказав дані)
Далі ще цікавіше, я написав компанії (банку відправнику) щоб надали мені МТ-103 і маршрут платежу та надав їх банку.
Тільки після цього банк хоч якось почав мені пояснювати де мої кошти — перший раз сказали: «помилка при зарахуванні відбулась 08.07.2023»
Через декілька днів я знову зателефонував в банк, вони почали говорити що 12.07.2023 було повернення коштів до банку відправника — але не надали жодного підтвердження.
І ось 19.07.2023 я отримую повідомлення з маршрутом платежу від компанії (банку) відправника що платіж був в цьому банку ще 06.07.2023 і застряг по цей день.
Телефоную на гарячу лінію 19.07.2023, а там мені говорять що було повернення 12.07.2023 — підтвердження вони надати мені не можуть, лише за фактичною адресою проживання — а це як всі розуміють ще днів 5−10 мінімум.
Компанія (банк) відправник мені говорить і надає докази що платіж застряг в цьому банку ще з 06.07.2023 і далі нікуди не йшов і повернення не було.
Так кому вірити?
Банку який не надає жодних документів/підтверджень що платіж був повернений.
Чи компанії яка надала всі докази того що платіж застряг в цьому банку.
На гарячій лінії вічно говорять — з вами звяжеться консультант і на всі мої питання одна відповідь.
Якщо у вас будуть якісь проблеми з грошами чи навіть отриманням картки, чи не вірні реквізити, взагалі проблеми не по вашій вині, то треба буде кожен день дзвонити їм — а це також складно, бо в чаті підтримки телеграму вони вічно кажуть дзвоніть на гарячу лінію — а там вічно зайняті оператори.
Не рекомендую цей банк взагалі.
Антоне Володимировичу, дякуємо, що поділилися своїм враженням. Для вирішення Вашого питання потрібно більше часу. Перепрошуємо за тимчасові незручності та сподіваємось на розуміння. Відповідь з довідкою про повернення коштів на Ваш запит була сформована та вже на стадії відправлення. Будь ласка, очікуйте листа на пошту за Вашим фактичним місцем проживання.