Банк зіпсовані нерви
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Забув забрати кару в банкоматі. Горяча лінія поспівчувала.
Зізвонився сам зі службою інкасації, щоб попрохати виконати інкасацію та забрати карту, моніторів. За отриманням карти їздив до центрального офісу. Поспілкувався особисто з начальником гарячої лінії. Ніякої поваги до клієнта. Халатність гарячої лінії це норма.
І «вишенька на торті» закрив усі рахунки. Все гарно. Виконував обмін валют через калька місяців, а з мени списали кошти. Як пояснили, це забули утримати за обслуговування карти.
Приніс заяву на припинення усіх договорів. Не міг її подати. Керівник зайнятий спілкуванням зі своїм спеціалістом. Стоїть черга ранком з п’яти людей, а вони радяться.
Не рекомендую
Дякуємо за відгук. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваші прізвище, імʼя, по-батькові та контактний номер телефону для детальної перевірки Вашої ситуації.