Ужасное обслуживания банка!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- troeschina
- 18 листопада 2021, 0:40
- #
К сожалению, банк не реагирует на пожелания клиентов.
Согласно
«П О С Т, А Н О В И 19 травня 2020 року м. Київ № 65
Про затвердження Положення про здійснення
банками фінансового моніторингу
18. Банк може вживати заходів щодо актуалізації даних про клієнта
шляхом використання дистанційних систем обслуговування, засобів електронної
пошти із застосуванням КЕП/удосконаленого електронного підпису,
телефонного зв’язку, кол-центру, інших дистанційних каналів зв’язку в межах
технічних можливостей банку. У будь-якому разі банк документує вжиття цих
заходів таким чином, щоб бути здатним продемонструвати їх належне вжиття (у тому числі зі збереженням відповідних записів, файлів)"
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Днепропетровская область находится в красной зоне, другие банки во избежания посещений отделений ввели онлайн услугу для обновления документов. В Кредит Днепре такого не предусмотренно…
Прийдя в отделения у специалистов были клиенты, я присел для ожидания, что я ожидаю специалист видела и молчала. Кстати находилась она без маски, и клиент тоже.
Ожидал я около 15 минут, когда специалист закончила обслуживания, и спросила мою цель визита, сообщила, что приймет только через пол часа из-за кварцивания.
Вопрос, графика кварциваний нет, если вы не планировали меня обслуживать почему промолчали и заставили ожидать более 15 минут, чтоб потом выставить на улицу?
И почему при входе весит «Оденьте маску», а сами работники сидят за столами без масок, что за беспредел у Вас творится???
Наші колеги готові детально проінформувати вас щодо перевірки Вашої ситуації. Уточніть, будь ласка, коли Вам буде зручно прийняти дзвінок від Банку.
Завчасно вдячні за зворотній зв'язок.