Найгірший банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Вирішив більш детально описати одну з багатьох проблем у цьому банку.
Робив оплату онлайн за харчування дитини у державному садочку. Потім квітанцію треба відносити до садочку. Обслуговуюсь у різних банках, і таку саму операцію проводив багато разів у інших банках і проблем не було.
Перший і останній раз робив це через онлайн систему цього банку — Free Bank.
1. При проведенні операції не відображається сума комісії.
2. Квитанцію не можливо зберегти на пристрій.
3. Квитанція державною мовою, а напис на квитанція «исполнено» російською.
4. У квитанції відображаються мої паспортні дані,
5. У квитанції відображається номер мого особового рахунку.
6. На бланку не має печаті та підпису банку яка підтверджує справжність документа, і в загалі бланк ніяк офіційно не оформлено, схожий на простий папірець.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Опишіть, будь ласка, деталі ситуації, яка у Вас виникла, у приватних повідомленнях. Ми передамо інформацію колегам для проведення перевірки.
Завчасно дякуємо за зворотній зв'язок.