Докатилися
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- 0
- Макакий Макакиевич
- 19 вересня 2017, 8:52
- #
а телефон банку я не пам«ятаю ...
в интернете телефон банка никак нельзя было посмотреть? и на пластиковых картах он записан.
в интернете телефон банка никак нельзя было посмотреть? и на пластиковых картах он записан.
А читати вас мабуть не навчили. На самому початку було написано що до інтернету не було доступу, як би був, то не було б такої ситуації. А стосовно телефону на картки, то питання Вам: Ви завжди з собою таскаете усі банківськи картки коли не надовго відїджаете з міста? Так отож.
- +
- 0
- VladimirGold
- 19 вересня 2017, 11:24
- #
«… банк так по „БЕСПРЕДЕЛУ“ тирить кошти вкладників… покинути банк аби не буди „кинутими“… банк докатився до відвертого грабунку своїх вкладників».
Ваши «выводы» не соответствуют сути описанной вами ситуации.
Ваши «выводы» не соответствуют сути описанной вами ситуации.
Почему же не соответствуют? Человек написал заяву на досрочное расторжение, по законодательству он должен был забрать свои деньги через 3-5 банковских дней. А то что это на эту заяву вероятнее всего просто забИли или забЫли это уже вопрос как раз к качеству обслуживания и отношения к клиенту
Майже «Десяточка». Тільки трошечки не так. Банк просто неврахував вихідних, і спробував таким чином притримати кошти. До речі 21 серпня, тобто через 17 днів банк все таки виправив ситуацію і повернув кошти, навіть з якимося відсотками. Хоча втрати це не покрило, але всерівно велике їм Дякую.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Прежде всего приносим свои извинения за дискомфорт, который Вы испытали при обслуживании в нашем банке. Согласно информации, полученной от ответственного менеджера в отделении банка, Вам уже помогли с получением денег.
Благодарим Вас за обратную связь и отзыв.