Мінфін - Курси валют України

Встановити

Докатилися

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
gvpal57 19 вересня 2017, 0:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Жилянська, 32
31серпня 2017 року закінчився депозит і згідно умов договору 3 дні повинен був знаходитися на рахунку До запитання. Оскільки я не був у місті, та не мав доступу до інтернету, а телефон банку я не пам«ятаю ,( крім того зв»язок був не стабільний)у мене не було можливості попередити банк про те, що мои кошти мені дуже потрібні і вже майже роздані на невідкладні потреби. Враховуючи що 2 та 3 вересня це вихідні дні, тому 4 вересня зранку я був у відділенні де з«ясувалося, що вже 3 числа мои кошти були перераховані на пролонгований депозит. Мною було написано заяву не розторгнення депозиту, за інформацією співробітників на повернення повинно було уйти 2-3 дні. Але не так сталося як гадалося. За 10 днів так ніхто грошей не повернув, ні зателефонував. Мною було написано скаргу до банку, на яку швиденько відреагували, та написали що моя заява на розгляді та ані слова про те чому банк так по „БЕСПРЕДЕЛУ“ тирить кошти вкладників. Дуже шкода що баторічне спілкування з банком дійшло до такого результату,. раніше я навіть друзів приводив до банку, а зараз я їм теж порекомендую бути дуже уважними та можливо покинути банк аби не буди „кинутими“. Зараз прийшлося займати кошти у друзів, та нести непередбачені витрати. Дуже шкода що банк докатився до відвертого грабунку своїх вкладників. Так що будьте обережними та пильними.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
21 вересня 2017, 11:18
Добрый день!
Прежде всего приносим свои извинения за дискомфорт, который Вы испытали при обслуживании в нашем банке. Согласно информации, полученной от ответственного менеджера в отделении банка, Вам уже помогли с получением денег.
Благодарим Вас за обратную связь и отзыв.

Коментарі - 7

+
0
Макакий Макакиевич
Макакий Макакиевич
19 вересня 2017, 8:52
#
а телефон банку я не пам«ятаю ...

в интернете телефон банка никак нельзя было посмотреть? и на пластиковых картах он записан.
+
0
gvpal57
gvpal57
23 вересня 2017, 23:56
#
А читати вас мабуть не навчили. На самому початку було написано що до інтернету не було доступу, як би був, то не було б такої ситуації. А стосовно телефону на картки, то питання Вам: Ви завжди з собою таскаете усі банківськи картки коли не надовго відїджаете з міста? Так отож.
+
0
VladimirGold
VladimirGold
19 вересня 2017, 11:24
#
«… банк так по „БЕСПРЕДЕЛУ“ тирить кошти вкладників… покинути банк аби не буди „кинутими“… банк докатився до відвертого грабунку своїх вкладників».
Ваши «выводы» не соответствуют сути описанной вами ситуации.
+
+15
gvpal57
gvpal57
24 вересня 2017, 0:05
#
А коли Вам не віддають Ваші кошти, то це не Бестредел? Ви або не бували у подібних ситуаціях, або працівник банку. До речі банк виправив ситуацію.
+
0
Luckymen
Luckymen
19 вересня 2017, 11:50
#
Почему же не соответствуют? Человек написал заяву на досрочное расторжение, по законодательству он должен был забрать свои деньги через 3-5 банковских дней. А то что это на эту заяву вероятнее всего просто забИли или забЫли это уже вопрос как раз к качеству обслуживания и отношения к клиенту
+
0
gvpal57
gvpal57
24 вересня 2017, 0:02
#
Майже «Десяточка». Тільки трошечки не так. Банк просто неврахував вихідних, і спробував таким чином притримати кошти. До речі 21 серпня, тобто через 17 днів банк все таки виправив ситуацію і повернув кошти, навіть з якимося відсотками. Хоча втрати це не покрило, але всерівно велике їм Дякую.
+
+15
gvpal57
gvpal57
24 вересня 2017, 0:18
#
Банк шоч і через 17 днів, але виправив ситуацію і повернув кошти. Мабуть МІНФІН теж допоміг. Дякую усім.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися