×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Згідно УДБО:
5.7.2.18. З метою уникнення ризику шахрайських операцій з Платіжними картками Клієнтів, Банк здійснює щоденний моніторинг операцій з використанням Платіжних карток. Якщо співробітником Банку була виявлена шахрайська або сумнівна операція з використанням Платіжної картки Клієнта, для підтвердження її здійснення відповідальний співробітник Банку засобами телефонного зв’язку зв'язується з Держателем або з його персональним менеджером (при наявності). У разі, якщо Банк не має можливості отримати від Клієнта підтвердження сумнівної операції, Банк може тимчасово заблокувати Платіжну картку до моменту звернення Клієнта до Банку або встановити обмежувальні ліміти.
(https://creditdnepr.com.ua/umovy-ta-pravyla/pryvatnym-kliyentam/universalnyy-dogovir-bankivskogo-obslugovuvannya-pryvatnym-kliyentam)
Рекомендуємо Вам зв'язатись із банком по телефону, після ідентифікації клієнта, буде надана відповідна допомога.