Курс валютв Банк Кредит Дніпро |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.1 | 41.55 |
EUR | 43.3 | 43.95 |
Всі курси банку |
Відділення Банку Кредит Дніпро: Дніпро, вул. Воскресенська, 17 (Леніна)
Адреса:
Дніпро, вул. Воскресенська, 17 (Леніна)
Телефон:
+38 (056) 787-39-17
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Невже за рік не можна зробити функцію закриття рахунку чи картки в застосунку, цілий рік показує — «в розробці», тобто хочеш закрити чи відкрити картку — шуруй в банк, оце сервіс, на висоті. В Дніпрі по 10 тривог на день, банк вічно закритий, тобто прям як в лотереї, пощастить закриєш, не пощастить не закриєш, кожен день бігати не будеш до відділення. Обслуговування у відділенні виключно російською мовою, поки сидів у черзі замітив що кожен оператор обслуговує клієнтів виключно російською мовою, і це на 2 рік війни.
Коментарі (2)
***банк, приховуе заборгованiсть, а потiм починае дзвонити i розповiдати про просрочки, просиш надати документи, подивитись за що як i де. Одразу стандартнi шаблони, телефонуйте по телефону i на тому все. Телефонуеш, а тобi кажуть, що нiчого не надуть🤦♀ заборгованiсть по твоiй картi i тобi ж ненададуть нiякоi iнформацii🤦♀ швидше за все працюе на росiян, бо займаеться террором як i вони🤦♀
Написати коментар
Прийшов у відділення відкрити депозит. Тому що у Free bank, не зміг зареєструватись, постійно виникала помилка «Зверніться на гарячу лінію 0800507700», гаряча лінія не допомогла — взагалі. Так ось крута ситуація, кажу у відділенні мені треба картка, тому що в мене немає часу ходити у касу знімати відсотки, на що отримав приголомшеву відповідь: «картку можна відкрити через Free bank, який я не можу встановити, просидів у відділенні десь 90 хвилин, при якому все ж таки видали мені у якості виключення картку, положив кошти, і пішов. Але на цьому квест не закінчився, доступ до Free bank все одно не було, на ГЛ сказали що б увійти в систему треба активувати картку через банкомат, що я і зробив, але все одно не зміг зайти в систему Free bank, при наступному дзвінку на ГЛ, надав дані, що не можу зайти в систему, і що картку вже активував, на що пролунала відповідь, що картка не активована, хоча я вставив її у банкомат і ввів пін код, що ще треба робити? На моє питання до спеціаліста ГЛ, як же мені бути, і чому я телефоную на ГЛ вже 5 раз, і мене просто відфудболюють гарненько, спеціаліст сказала що може сама активувати картку — ви чули виходить ГЛ може самостійно активувати картку, що не робила при всіх попередніх зверненнях, тобто не вони тобі допомагають у вирішенні питань, а ти повинен оператора загнати у безвихідний кут, що б він тобі щось зробив. Після активації оператором, я зміг зайти у Free bank. Тепер питання до представників банку. Що б зайти у Free bank — треба мати картку банку «Кредит Дніпро», що б отримати картку, треба зареєструватись у Free bank, тому що у відділенні тобі чомусь в цій послузі відмовляють, перше таке бачу. У вас все впорядку з принципами роботи взагалі банку? Хто ж таке придумав, фізично ти знаходишься у відділенні в якому тобі картку не дають, бо кажуть ти її маєш замовити в системі Free bank, а в систему тебе не пускає тому що в тебе немає картки фізичної. Хто все це придумав у вашому банку — премію дайте. А насправді ви 14.03.2023 року практично не втратили свого клієнта, який приніс кошти у ваш банк, і розмістив його на депозит. Не таке ставлення повинно бути у банку до своїх потенційних клієнтів. Коли в інших банках все проходить в 3 -5 кліків, у вас коло незрозуміло чого і навіщо. Я — як клієнт, звернувся до банку за послугою, і повинен її отримати, а не сидячи у відділенні банку телефонувати на ГЛ, взагалі то спеціаліст банку повинен бути зацікавлений у вирішенні мого питання, а не я сам. Знаєте мені це не потрібно, є конкуренція є віибір на ринку, а вам вирішувати чи все ви робите праильно чи ні. Доречі відділення в якому я обслуговувався немає в списку сайту м. Дніпро вул. Воскресенська,17
Написати коментар
Відповідь адміністратора
21 березня 2023, 17:02
Дякуємо, що звернули нашу увагу. Інформацію про відділення банку додали.
Комиссия при переводах на карты других банков — то есть что бы кредитку другого банка пополнить без комиссии надо снять наличку и искать терминал банка от которого у вас кредитка. Либо искать другие способы — очень не удобно.
Мало отделений по городу если сравнивать с другими банками (Днепр).
Постоянно назойливо звонят каждый месяц и пытаются навязать свою кредитную карта, которая еще не удобнее для меня! Просил исключить мой номер из этой вакханалии — до задницы!
Решил заказать на OLX товар с доставкой, продавец отказал. Решил у другого продавца заказать отказал. При обоих операциях с заказом и отменой заказа банк КредитДнепр снимает с меня комиссию и не возвращает!
Банк имеет меня как хочет.
Банком доволен настолько, что очень хочется больше не слышать и не видеть это убогое название «КредитДнепр»!
И вишенка на торте — предприятие присылает расчетный лист на почту по зарплате на личный кабинет КредитДнепр, а войти в него можно только через браузер. У банка КредитДнепр криворукие программисты, которые не могут сделать эту функцию у вас в приложении на телефоне «FreeBank». Хотя я оставлял такую просьбу — но им все равно на клиентов, главное поиметь своих клиентов на деньги!