Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Банку Кредит Дніпро: Київ, вул. Мечникова, 3

Адреса:
Київ, вул. Мечникова, 3
Телефон:
+38 (044) 593-45-80, 593-83-72
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
11 грудня 2024, 9:57
Відкрила вчора чималий депозит… На телефон надійшли повідомлення про відкриття картки і приєднання її до депо. За 15 хв. обіцяли надіслати пін-код до картки. Але через деякий час всі попередні смс повідомлення зникли, а пін-код так і не надійшов! Сьогодні зранку марне намагалася додзвонитися до відділення (Київ, Мечникова, 3). Спершу обидва телефони не відповідали, потім один спрацював, але було чутно лише внутрішні перемовини працівниць банку! Затим — відбій. Подальші намагання зателефонувати — знову марні. Потім електронний голос — «Абонент не може відповісти»! А телефони — стаціонарні міські! Як це можливо? Що коїться в банку?
Написати коментар
3
26 травня 2024, 10:33
Купила валюту на депозит на 3 месяца — всегда отменяю автопролонгацию в таких депозитах, так как нет смысла держать валюту под 0,01 % годовых. Каково же было мое удивление, когда в назначенный день истечения 3 месяцев я не обнаружила деньги на моем счете, а они оказались на новом депозите еще на 3 месяца. Кнопка автопролонгации оказалась включенной в их приложении. Процедура отмены пролонгации построена таким образом, что нет никаких доказательств, отменяли ли вы пролонгацию в приложении или нет. Советую делать хотя бы скрины экрана, хотя эта процедура должна быть разработана банком более законным образом и на данный момент она не соответствует правилам банковского обслуживания.
Коментарі (1)
Відповідь адміністратора
Мінфін
17 червня 2024, 11:58
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
1
29 грудня 2023, 4:02
Відділення на вул. Мечникова,3, місто Київ
20 грудня 2023р. я відкрила в банку Кредит Дніпро депозит. 22 грудня помер мій чоловік. 28 грудня я звернулася до банку з проханням по форс-мажору повернути кошти щоб покрити витрати на поховання чоловіка і розірвати договір. Та це ще не все горе, що спіткало мене в цьому банку. Я відкривала депозит під заявку Мінфіну з бонусом за умовами 15,5% річних на 6 місяців. Але співробітниця банку помилилась і відкрила депозит на 3 місяця, що не відповідає умовам Мінфіну. В підсумку я втратила процент від Мінфіну та винагороду по промокоду. Головний менеджер відділення Катерина відповіла, що виправити помилку неможливо, але пообіцяла розірвати договір по форс- мажору маючи Свідоцтво про смерть мого чоловіка, треба почекати 15 хвилин поки надійде згода і гроші мені повернуть. Я написала Заяву на розірвання договору, протримали мене в банку майже годину, а потім відмовили. Катерина сказала, що питання буде розглядатися 7 днів з можливою відмовою, та навіщо мені втрачати проценти вже за 2 неділі, та може після трьох місяців вони збільшать процент за пролонгацію, тобто іди собі, жінко, з чим прийшла, гроші не віддамо. За їх помилки в договорі ніхто не винен, за мої фінансові втрати ніхто не відповідає, а що повернуть гроші по форс-мажору — брехали. Ось вам и захист прав споживачів! Я більше ніколи не звернуся до цього банку і всім не раджу.
Коментарі (2)
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро
CreditDnepr
29 грудня 2023, 17:42
Добрий день. Перепрошуємо за незручності. Перевіримо інформацію більш детально за ситуацією яка склалася.
2
27 листопада 2023, 13:13
Звернулась до банку з пирводу актуалізації даних. Ніби все пройшло успішно. Але через тиждень знов прийшло повідомлення про необхідність оновити данні. Для чого я маю витрачати свій час на постійні походи в відділення??? Мені шо, робити більше нема чого??? Якісь криворукі сидять у відділенні.
Написати коментар
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро
CreditDnepr
27 листопада 2023, 14:28
Добрий день.
Перепрошуємо за незручності.
Підкажіть, будь ласка, для з'ясування ситуації Ваші дані ПІБ та номер телефону, до якого відділення банку зверталися та якою датою.
1
20 листопада 2023, 17:00
28.04.2023 відкривала депо в Центральному відділенні Києва. Повідомила оператору що планую значну суму, гроші були на картці. Банкомат відділення видавав мінімальні суми за разову операцію. Повідомила оператора, що переведу більшість коштів з рахунку в іншому банку на рахунок в цьому банку для пришвидшення оформлення депо. От тільки оператор не повідомив, що при цьому зніметься чимала комісія.
Тобто, щоб покласти гроші в банк — потрібно ще й заплатити банку.
Ну я таким не згідна, тим більше, що не була попереджена. одразу написала заяву на імя начальника банку Мякоті № 53/2/14−26−1389 щодо повернення неправомірної комісії.
Ніхто не шевелився і не збирався. При очному зверненні Мякоть повідомила, що не передбачено повернення такого плану.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.
Коментарі (2)
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро
CreditDnepr
21 листопада 2023, 10:23
Добрий день. Перепрошуємо за незручності які склалися у відділенні банку. Підкажіть, будь ласка, Ваші ПІБ, контактний номер телефону та дату коли відвідували відділення банку в особистих повідомленнях. Для з'ясування всіх деталей.
1
31 жовтня 2023, 17:50
Каса відмовилась виконати поповнення так як вже не встигне зробити свої операції, зовсім не зацікавлені в грошах. З видачею валюти взагалі біда, навіть якщо перед вами ви бачите що поповнюють новими то кажуть що видати не можуть.
Коментарі (1)
3
20 квітня 2023, 18:41
Я описываю ситуацию, когда с мной общались сотрудники банка, которые проявили грубость, неуважение и вымогание выполнения операций по карте для выполнения собственных нормативов. Кроме того, мне сообщили угрозы о том, что мою карту заблокирует финансовый мониторинг.
Я обратился на горячую линию и мне опровергли данную информацию, что помогло решить проблему. Я призываю Банк Кредит Днепро принять меры, чтобы избежать подобных ситуаций в будущем и улучшить качество обслуживания клиентов.
Написати коментар
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро
CreditDnepr
20 квітня 2023, 18:45
Іван, дякуємо за Ваш відгук.
Напишіть, будь ласка, нам в приватних повідомленнях Ваше прізвище, ім‘я, по-батькові та більш детальніше про ситуацію, яка у Вас склалася.
Завчасно дякуємо за зворотній зв’язок.
2
19 травня 2020, 20:30
Сьогодні мені на картку знайомий перекинук кошти з іншої країни. Але, отримати я не зміг, і професійність працівників банку (як на лінії підтримки, так і в ГОЛОВНОМУ відділенні) — це взагалі низ.
По телефону мені повідомили, що оскільки переказ був з Російської Федерації, то діють санкції і банк не може видати переказ.
Простояв півтори години під дощем біля дверей банку і нарешті зайшов.
У відділені через 2 години сказали наступне — виявляється це санкції, які ввів банк відправника, і гроші зависли на кореспондентському рахунку, тому що банк відправника ввів санкції проти банка Кредит Дніпро, і назад кошти відправити не можна, по тій же причині.
Також, ніхто не зміг сказати, які дії повинні робитися і як правильно.
Відправник дізнався у себе в країні, що ні про які санкції проти банку Кредит Дніпро ніхто ніде не знає, і всі перекази повинні здійсьнюватись.
Далі ще цікавіше, ніхто не хоче надавіати письмові документи, кажуть що хтось колись повинен мені вислати, але куди вислати і якім шляхом вони самі в банку не знають, як не знають і хто повинен цим займатися.
Вже втретє стикаюсчя з низьким рівнем працівників цього банку, повним ігноруванням проблем клієнта і небажанням проблему вирішити.

P.S. А до цього випадку втратив 400 грн на комісії через НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ і незнання умов роботи начальника іншого відділення цього банку.
Коментарі (1)
1 не зарахована
5 січня 2018, 12:22
Столкнулся со свинским отношением со стороны банка ко мне как к клиенту. 20 октября, утром собираясь на работу, обнаружил на телефоне сообщения о том, что с моего карточного счета ночью были сняты средства. Сняты в банкомате за несколько транзакций в общей сложности 2700грн. Самое интересное, что произошло это в г. Херсон, в тот момент когда я находился в г. Киеве и банковская карточка была при мне. Сразу же обратился на горячую линию и заблокировал карту, также мне сказали что необходимо обратиться в отделение для написания заявления о несанкционированных транзакциях. Обратился в центральное отделение на Мечникова, где заполнил заявление на проведение расследования подробно описав ситуацию. Приняв заявление меня заверили, что разберутся и в случае подтверждения факта мошенничества вернут украденные средства. Также я написал заявление в полицию, где по факту мошенничества было начато уголовное производство.
Спустя полтора месяца я так и не получил от банка ответа по моему заявлению. При звонках на горячую линию мне говорили что на мой адрес отправлено письмо с ответом банка, а в устной форме они мне ничего сказать не могут, и вообще никто в банке ничего сказать не может. В конце декабря мне все-таки удалось получить от банка скан копию письма, которое 07.12.17 якобы было отправлено в мой адрес. Фактически на почту никакое письмо так и не пришло по сегодняшний день.
Самое интересное, что спустя два месяца разбирательств и проведения расследования, банк мне сообщает, ссылаясь на правила МПС Visa International, что описанная в моем заявлении ситуация НЕВОЗМОЖНА!!!
Получается доверяя свои деньги банку, вы в принципе никак не защищены. Ваши деньги может кто-то взять без вашего ведома, или они просто могут куда-то исчезнуть, а банк проведя «расследование» просто включает окуня и говорит что это невозможно.
По итогу делаю вывод, что никто никакое расследование не проводил и не собирался. И в вопросах защиты клиентов от мошенников банк становится на сторону мошенников.
Коментарі (3)
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро
11 січня 2018, 16:58
Добрый день!
Расследование по Вашему случаю все еще в активной фазе. По окончательному результату с Вами в обязательном порядке свяжется менеджер банка и уведомит о всех деталях и результатах расследования.
без оцінки
17 жовтня 2017, 18:00
Вот и закончились 450 дней моего долларового депозита. Спасибо банку и менеджерам отделения — все сделали по договору и в срок, предупредили заранее про автолонгацию – очень круто.
Сумму в почти фонд выдали франклинами, по предварительному заказу и одним траншем, здесь тоже нет вопросов никаких. Были вначале сомнения – протянет ли банк 450 дней, но ничего – тихо-тихо а живет себе банк и клиентов радует.
Коментарі (2)
Ответ банка
Банк Кредит Дніпро
25 жовтня 2017, 15:05
Уважаемый клиент!
Благодарим Вас за отзыв.

С уважением,
ПАО Банк Кредит Днепр
Сторінки: 12
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Банку Кредит Дніпро за адресою Київ, вул. Мечникова, 3. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Банк Кредит Дніпро - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Банку Кредит Дніпро розташованому за адресою  Київ, вул. Мечникова, 3- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.