постійні проблеми з роботою Корпекс. жахлива підтримка, жахлива робоба
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Звернення на підтримку, посилають розбиратися зі своїм моб оператором. але в нас 2 оператори у користувачі :) і Водафон і Київстар, і проблема з обома екаунтами. і до того, це не в нашого підприємста Договір на відправку смс з банку, а у самого банку, тобто це банк має телефонувати своєму постачальникові послуг і розбиратись, щодо неякісно наданих послуг. а підтримка банку, посилає керівника підприємства розбиратися за них. за неотримані вчасно смс для ввода пароля для входу у Корпекс.