Про відношення до клієта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Креді Агріколь Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42 | 42.8 |
PLN | 9.6 | 9.85 |
USD | 39.4 | 39.95 |
Всі курси банку |
Неприємно вражає відношення банку до своїх клієнтів та НЕ бажання міняти свої процедури з оглядом на поточну сітуацію в країні.
Три рази зв’язувалася з банком з приводу обслуговування клієнта, який зараз мешкає в окупації, коригування способів комунікації (комунікація можлива тіки через месенджер).
Зробили дістанційну проміжну ідентифікацію, зробили необхідну транзакцію.
І після цього клієнт отримує повідомлення про необхідність актуалізації ідентифікаційних данних, для чого необхідно ЗВЕРНУТИСЯ ДО НАЙБЛИЖЧОГО ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ.
А де в ТОТ є відділення банку?
Я вже не кажу, що клієнту 86 років та кожне таке повідомлення приводе до стресу, якого й так сьогодні достатньо.