Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентні співробітники,

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
VictorR 8 листопада 2022, 17:40
Клієнт банку десять років.
Що я можу сказати? Скільки йому там років? От на стільки в нього і якість процесів, як було 100років тому.

Ситуація. Прив’язав картку для оплати You Tube Premium, постійні відмови при оплаті (всі ліміти вимкнув у застосунку), подзвонив на гарячу лінію сказали що їхня внутрішня проблема була, наче виправили. Проблема залишилася. Дзвоню ще раз, мені вже по іншому відповідають, наче в застосунку можна виключити ліміти тільки по Україні, а для вимкнення лімітів оплати послуг за кордон треба дзвонити на гарячу лінію. А я що робив перед цим?!
Вирішив питання сам- підвязав під гугл картку моно))

Інша ситуація. Оплатив товар на сайті в Україні. Передзвонили- кажуть немає в наявності. Ок буває. Гроші не повертаються і не повертаються. Дзвоню в магазин- все перерахували. Дзвоню в банк, вам все повернули тиждень тому. Ок. Як я можу це побачити- ніяк. У виписці це не відображається. Побачити ви цого неможете. Взагалі Ви мали побачити що кошти повернулися. Тобто я сам винен що не відслідковую кожню гривню в голові, скільки було, скільки стало… А хіба не для цього історія транзакцій!!!

Висновок СА+ недороблений застосунок, компетенція консутантів на 3-.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися