Відморожені працівники
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Працівницки у відділеннях окрім того, що абсолютно некомпетентні, так ще й «відморожені» за поведінкою своєю. Відповідь на лист електронною поштою займає щонайменше декілька днів (та й те тільки після скарги на гарячу лінію), не кажучи вже про якісь нагальніші операції. Досвід співпраці з 24-м відділенням у Києві змусив перейти до 15-го відділення. Відношення те саме — нічого не змінилось. Тим часом на гарячій лінії з обслуговування корпоративних клієнтів працівники реагують доволі оперативно і, що найголовніше, завжди проявляють чемність і повагу (на відміну від працівників відділень). Складається враження, що структура Креді Агріколь в Україні вибудована таким чином, що права рука не знає що робить ліва. Декларації про «особистих приватних менеджерів» VIP пакетів просто пустий звук, на них можете навіть не розраховувати. Керівники відділень — та сама історія, на компетентні рішення по своїм питанням можете не розраховувати.
Написати коментар