Відгук про сервіс колл центра, послуга отримувалася на відділенні на Пушкінський, але його не має у переліку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Записувалась на відвідування депозитарію через колл центр в телеграм каналі банку. Коли прийшла на відділення, то з’ясувалося, що працівниця про це вперше чує і це її взагалі не турбує. Спроба зв’язатися з колл центром провалилася, бо вони ж дуже навантажені, напевно надають багато неіснуючих сервісів іншим клієнтам. Довелося чекати у черзі. Тепер питаннячко: навіщо казати, що зустріч призначено та не призначати її? Через такі дрібниці банк виглядає дурнувато та непрофесійно.
До речі, до того я відвідувала інше відділення і призначала зустріч, але там працівниця теж здивувалася та змовчала. На тому відділенні взагалі сталася дивна ситуація з касою, але через 15 грн писати скаргу я не маю натхнення.
Шановний банк, треба зрозуміти, що волати про класний сервіс та надавати класний сервіс — це дві різні речі.