Мінфін - Курси валют України

Встановити

Вказують недостовірну інформацію у додатку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Gio12 17 липня 2021, 12:45
У додатку оманливо вказується на 7 днів більш пізній строк закінчення депозиту. Потім, поки клієнт очікує вказаної банком дати, депозит пролонгується. І коли клієнт повторно перевіряє стан депозиту за кілька днів до вказаної дати, виявляється, що депозит уже не можливо забрати аж до закінчення наступного, такого ж неправдивого, строку. Звичайно, можна у карантин, даремно ризикуючи здоров’ям, додатковий раз поїхати у відділення і припинити пролонгацію. Але це жодним чином не дасть змоги отримати кошти до закінчення повного терміну вкладу.
Оператор гарячої лінії також ніяким чином не може пояснити принципи, за якими банк вказує дати, та яким чином, у які дати вкладник може забрати власні кошти між пролонгаціями.

Коментарі - 1

+
0
mary27
mary27
17 липня 2021, 13:18
#
Ахахах, и тут «эуропейский» банк своих ло… клиентов на… переиграл)
Ради бога объясните, зачем вы в этой помойке разместили вклад?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися