Мінфін - Курси валют України

Встановити

абсоютна некомпетентність співробітників

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Volodymyr Dozirtsiv 22 березня 2019, 15:58
Був записаний на відкриття пакету Сомельє на конкретний час. Прийшовши, отримав попередження про вимушену затримку в 10 хв так як досі обслуговується попередній клієнт. Почекавши 30 хв, просто покинув відділення. Ніхто за цей час не підійшов.
Гаряча лінія обіцяла розібралась і передзвонила описавши це все отак:
— ви були записані до стажера, який пропацював тиждень і звільнився.
— перезаписали до іншого співробітника, в якого була вже зустріч в цей час тому повинні були чекати її завершення.

невже клієнтів рівня сомельє (картка Mastercard World Elite) записують до стажерів? Чи справді неможливо було перенести зустріч на інший час якщо в співробітника вже була зустріч в цей час?

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися