Дуже розчарована банком
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я клієнт КредіАгріколь вже 3 роки. Брала один раз у них кредит і погасила вчасно, навіть трохи раніше. Днями потрібно було терміново знову взяти кредит і зважилася ще раз звернутися до КредіАгріколь, так як ніби все було добре. Але вони раптом мені відмовили, та ще у хамовитого тоні!!! Час морочили голову запитаннями и в решті відмовили. Хоча навідь не відправляли ніякого запиту до головного офісу. Я поїхала в інше що знаходиться на вул. І. Франка. Там мені сказали що відправлять запит і подзвонять мені або надішлють смс. Ні смс, ні дзвінка я так і не отримала. Дуже розчарована банком. Буду переходити в інший банк раз не цінують своїх клієнтів!
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- Credit Agricole Ukraine
- 21 листопада 2016, 17:54
- #
Доброго дня, шановний клієнте!
Дякує за Ваш відгук.
Для того, щоб ми змогли детально розібратися у описаній Вами ситуації, будь ласка, повідомите нам додаткову інформацію: Ваше прізвище, ім’я, по-батькові, а також адресу відділення Банку, до якого Ви звертались.
Додаткову інформацію Ви можете написати нам у приватному повідомлені або зателефонувати
до Інформаційного центру 0 800 30 5555.
Завчасно приносимо щирі вибачення за незручність та бажаємо вдалого завершення дня!
З повагою, Команда Банку!
Дякує за Ваш відгук.
Для того, щоб ми змогли детально розібратися у описаній Вами ситуації, будь ласка, повідомите нам додаткову інформацію: Ваше прізвище, ім’я, по-батькові, а також адресу відділення Банку, до якого Ви звертались.
Додаткову інформацію Ви можете написати нам у приватному повідомлені або зателефонувати
до Інформаційного центру 0 800 30 5555.
Завчасно приносимо щирі вибачення за незручність та бажаємо вдалого завершення дня!
З повагою, Команда Банку!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися