×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Lesyi
- 14 червня 2018, 12:33
- Леся, Броди
Шойно зателефонувала Рiвне, П.Максим сказав, шо гроши поступили, 0,00 грн. До поашення
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Мій лосвід з роботи з банком говорить про те, що не дбаєте про клієнтів, які довіряли Вам. Брешете по телефону, що розмови записуються. а сьогодні сказали, що не ведете записів розмов. І це погано, а то б адміністрація банку та правління мало б можливість почути розмови персоналу з клієнтом та мали б підтвердження того, що мені говорили, що якщо не приїду в Рівне, то буду сплачувти якусь комісію за те. що я особисто не взяла у вас довідки про повне погашення кредиту. Це в наш час інтернету та комунікацій? Це такий новий кредитний продукт банку? Невже не можна навчити персонал правильно працювати з клієнтами та надавати їм вичерпну інформацію. Сподіваюся, це буде уроком мені і Вам. в майбутній роботі. Дякую за співпрацю.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися